באה לבקר במאורת הנמר: יעל אוקנין, וויזארדס

08/05/2024 13:06
יעל אוקנין, מנהלת המכירות בוויזארדס.

בשבוע האחרון הגיעה לבקר במאורת הנמר יעל אוקנין, שסיפרה על חברת המומחים והאינטגרציה וויזארדס (Wizards), שבה היא משמשת כמנהלת המכירות מזה כשנה.

"סיימתי תואר בפוליטיקה ותקשורת לפני כשבע שנים", סיפרה על עצמה, "ובמסגרת פעילותי בתחום עסקתי כיועצת פוליטית למתמודד לרשות העיר ירושלים בבחירות 2018, הרצאתי לסטודנטים במסגרת מכללת הדסה ואף נפגשתי עם השליח של טראמפ לענייני המזרח התיכון.

"לפני כחמש שנים חזרתי לעולם המכירות שבו עסקתי לפני לימודי התואר. מאז אני עוסקת בניהול מכירות לפתרונות בתחומים של מערכות המידע, אבטחת מידע, סייבר ועוד".

"וויזארדס היא חברת יועצים ומומחי מחשוב ברמה גבוהה מאוד, הפועלת עבור ארגונים וחברות בישראל ובחו"ל", סיפרה אוקנין. "החברה עוסקת במתן מגוון רחב של פתרונות, פרויקטים ושירותי תמיכה בתחום טכנולוגיות המחשוב והמידע, ויש לה שותפויות והסמכות עם בתי התוכנה, יצרני המחשוב וספקי הענן המובילים בעולם".

"החברה", ציינה, "פועלת בארבעה מישורים עיקריים: פתרונות לדאטה-סנטר, DevOps & Cloud Native, אבטחת מידע ושירותי מערכות מנוהלים. "יועצי ומומחי החברה מתכננים ומבצעים את כל שלבי הפרויקטים להתקנה והטמעה של טכנולוגיות לארגון, ובכלל זה טכנולוגיות מחשוב חדשות, שדרוגי מערכות, הגירת מערכות, ולאחר מכן מתן שירותי תמיכה מלאים סביב השעון. בגישתה, ממוקדת ויזארדס בהתאמת הפתרונות הטכנולוגיים לצרכיו התפעוליים והעסקיים של הלקוח, על מנת לסייע לו להשיג את יעדי הארגון".

"לדוגמה", הוסיפה, "לחברת ויזארדס ידע רב וניסיון ייחודי בתכנון, ביצוע והטמעה של פרויקטים לאיחוד דומיינים בקני מידה גדולים מאוד לארגונים עם ביזור גיאוגרפי נרחב ואלפי משתמשים. במסגרת זו ביצענו וסיימנו בהצלחה רבה לאחרונה פרויקט איחוד דומיינים לאחד מלקוחותינו, חברה יצרנית בינלאומית מתחום תעשיית המזון, שלה עשרות מפעלים ואתרים ברחבי העולם, עם עשרות אלפי משתמשים. הפרויקט כלל תכנון מדוקדק ומפורט מאוד, שלקח בחשבון את ביצוע השינויים הרבים בנוהל שקט, דהיינו ברקע, ללא השבתת משתמשים או שירותי מערכות, נושא שהיה מאוד חשוב וקריטי ללקוח".

"אני אוהבת מאוד את סביבת העבודה ואת החברות והחברים בוויזארדס", אמרה, "שמספקים סביבת עבודה נינוחה, נעימה ומפרגנת, ומאחלת לעצמי עוד שנים רבות של פעילות בתחום מכירת פתרונות של טכנולוגיות המידע לארגונים, תחום מורכב ומעניין המשתנה ומתפתח תדיר וזה בהחלט מספק".

כשהיא לא עסוקה במכירות בוויזארדס, סיפרה אוקנין, "אני אוהבת לרוץ וחובבת ספורט אתגרי. במסגרת זו אני ממצה את אהבתי לאופנועים ורוכבת על אופנוע כבד. כמו כן, במסגרת פעילויות התנדבות שונות, אני מלווה בשנים האחרונות קשישים ממגזר הגיל השלישי ומשמשת להם כחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים