באה לבקר במאורת הנמר: יפעת גודינר, אוניברסיטת בן גוריון בנגב

28/08/2023 13:04
יפעת גודינר, המנמ"רית היוצאת של אוניברסיטת בן גוריון.

באחרונה ביקרה במאורת הנמר יפעת גודינר, סמנכ"לית טכנולוגיות חדשנות ודיגיטל באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

גודינר מתמחה בהובלת טרנספורמציות דיגיטליות לקידום ומימוש האסטרטגיה הארגונית. בתפקידה כיום היא מובילה טרנספורמציה דיגיטלית, שכללה שינוי ארגוני משמעותי, עם מתן דגש על עולמות אבטחת המידע, מעבר לענן ודיגיטל ובניית פרוגרמה, המשלבת פרויקטים אסטרטגיים במגוון תחומים של מערכות מידע, דיגיטל, תשתיות ואבטחת מידע.

גודינר שיתפה על סיומו המוצלח של פרויקט המעבר ל-Office 365: "המעבר לענן הוא תהליך מורכב ומאתגר, אך הוא מאפשר שיפור דרסטי ביכולת הארגונית לתמוך בתהליכים של עבודה מרחוק, בקולבורציה ארגונית וכמובן באבטחה מתקדמת", ציינה. "השליטה באספקטים הטכניים של המעבר עד לשלב הסופי של פירוק תשתית שרתי ה-exchange, תוך שמירה על המשכיות עסקית של הארגון והדרכת המשתמשים, הובילו להצלחה של הפרויקט.

עוד סיפרה גודינר על פעילויות נוספות: "כחלק מתכנון אסטרטגי ומתוך הבנה של הצורך בשמירה על רציפות עסקית והבנה של האיומים המשתנים על תפקודו של הארגון, אנו נמצאים בעיצומו של הקמת DRP. הקמת ה-DRP ובניית תוכנית התאוששות מאסון מספקות לארגון כלים להתמודד עם אתגרים של אירועי סייבר, אירועים ביטחוניים ואסונות טבע, ובכך לשמור על מוניטין הארגון ומזעור הפסדים כלכליים.

"בנוסף אנו בעיצומה של הקמת HPC – מחשוב עתיר ביצועים מבוסס AI לצורכי מחקר. השילוב של היכולות של המחשוב מבוסס GPU עם הכוח של ה-AI ובניית מודלים חדשים, מספק פלטפורמה חזקה למחקר ולפיתוח מתוך ראיית העתיד וחדשנות.

"פרויקט נוסף ומשמעותי הינו החלפת אתר הבית בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת, המשפרת את החוויה של המשתמש, מאפשרת התאמה עצמית, מגבירה את נראות האתר במנועי החיפוש, משפרת את האבטחה ומציעה מראה מקצועי וממותג. כל אלה מתורגמים לתועלת משמעותית בהגעה לקהלי היעד של האוניברסיטה והארכת שהותם בדפי האתר".

אך ההישג שגודינר הכי גאה בו הוא האנשים. אגף טכנולוגיות חדשנות ודיגיטל בניהולה הינו אגף שהפך לאגף משמעותי, יוזם ומוביל בארגון, עם תרבות למידה וחדוות עשייה.

כל אלו יחד מהווים נדבך נוסף בטרנספורמציה הדיגיטלית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב שמובילה גודינר יחד עם עובדי האגף, ומקדמים את הארגון למימוש האסטרטגיה העסקית ולעמידה ביעדיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים