באו לבקר במאורת הנמר: ערן אברג'ל וניר כמון, Quest ו-One Identity

13/07/2023 14:14
מימין: ניר כמון, מנהל הפעילות הטכנולוגית, וערן אברג'ל, מנהל הפעילות העסקית – קווסט ו-וואן איידנטיטי בישראל ומזרח אירופה.

לאחרונה ביקרו במאורת הנמר ערן אברג'ל, מנהל הפעילות העסקית, וניר כמון, מנהל הפעילות הטכנולוגית – קווסט (Quest) ו-וואן איידנטיטי (One Identity) בישראל ומזרח אירופה.

קווסט היא חברה אמריקנית מהמובילות והוותיקות בעולמות ה-IT, החל מעולמות ה-DB ועד לעולמות הסייבר. החברה הוקמה לפני יותר מ-30 שנה, מעסיקה כ-6,000 עובדים, עם הכנסות של יותר  ממילארד דולר ממאות אלפי לקוחותיה.

המותג קיים בישראל יותר מ-20 שנה והנמר שמח להיפגש עם הנהלת החברה בישראל. בחמש השנים האחרונות נפתח בישראל גם מרכז הפיתוח של קווסט, ומאז מצבת העובדים בישראל חווה גידול מתמיד, כשרק בשנה האחרונה גדלה בעשרות עובדים. החברה עובדת היום עם מגוון רחב של שותפים מובילים בשוק הישראלי.

אורחי המאורה גילו לנמר כי גם הם ״נמרים״ בשוק מכיוון שקווסט ו-וואן איידנטיטי מופיעות כמובילות ברביע הקסם של גרטנר בשלושה תחומי התמחות מרכזיים בעולמות הסייבר וההגנה על הארגון: ניהול זהויות, בקרת גישה (IDP/ Access Management) ו-PAM (ניהול זהויות פריוולגיות).

לדברי אברג'ל, ״ישנן המון שחקניות בעולם הגנת הזהויות, אבל אין אף חברה שמחברת את כלל עולמות ההגנה על הזהות בפלטפורמה אחת אחודה. אנחנו מנהלים את המשתמשים של הארגון וגם את המשתמשים הפריוולגיים, דבר המאפשר לנו יכולות Just In Time Privilege וגם Privilege Access Governance. התוקפים כבר נמצאים בדרכם לארגון, או גרוע מכך, כבר ״נמצאים״ בתוך המערכות, פועלים מתחת לראדר וממתינים להזדמנות. ניהול נכון יותר ואכיפה יכולים להפחית בצורה משמעותית את האיומים השונים בארגון, והפתרונות שלנו מסייעים בכך מבלי לפגוע במרקם הארגוני וביכולות התפעול של הארגון.

אברג'ל מסביר את החזון של החברה ואת סוד הצלחתה בשנים האחרונות: ״הסיבה לכך נעוצה ביכולות העצמת משתמשים ונתונים, ייעול תפעול ה-IT והקשחת אבטחת הסייבר מבפנים החוצה". לדבריו, "חברות פונות אלינו על מנת לנהל ולאבטח את הארגון שלהן, בין אם בסביבה המקומית, בענן או בסביבה היברידית, מלב הרשת ועד למשתמשים הפגיעים בקצה".

כמון מוסיף ואומר, כי "בעולם שבו אבטחת הפרמטר משתנה הזהות היא הפרמטר החדש, יש להגן ולשמור עליה מכל משמר".

"לכל ארגון מגוון נכסים אנושיים", מוסיף כמון, "כמו ספקים, עובדים חיצוניים ועובדים מרחוק, ולכולם יש גישה בצורה כזו או אחרת למערכות הארגון, לכל אחד מהם פוטנציאל נזק שנרצה לצמצם ולבקר, שילוב פתרונות החברה, מאפשר לנו לספק ללקוח מעטפת אבטחה מקיפה מתחום ניהול הגישה והזהויות ועד לניהול גישה פריווילגית והגנה על AD. חברת קווסט הפנימה מהר מאוד שחדשנות טכנולוגית היא חשובה ואנו משקיעים משאבים רבים בכדי לעמוד בחזית הטכנולוגיה, לכן אנו יודעים להציע את כל הפתרונות שלנו גם בתצורת SaaS ולהורדה ב-Marketplace של ספקיות הענן המובילות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים