באו לבקר במאורת הנמר: אודי ויזנר, מנכ"ל ITC, וצוותו

21/06/2023 11:22
הצוות של ITC. משמאל: אודי ויזנר - מנכ"ל; קרן זומר - מנהלת תוכניות; חי שרעבי - מנהל שיווק; מעין פלסקוב - סמנכלית קשרי תעשייה; עירית פאוקר - מנהלת פיתוח קריירה וארגון הבוגרים.

ITC – Israel Tech Challenge היא מכללה להכשרה והסבה של צעירים עולים חדשים ואוכלוסיות נוספות לתעסוקה בהיי-טק. החברה, שהינה מלכ״ר מיסודה של הסוכנות היהודית, מכשירה מאות תלמידים בשנה במסלול ייחודי, המשלב לימוד טכנולוגי והכשרה לקריירה בתחומי Full Stack Developer, Data Analyst, ו-Data Scientist, וההחברה גם מלווה אותם עד השתלבותם בעבודה בחברות ההיי- טק בישראל.

אודי ויזנר, מנכל ותיק ומוכר בתעשייה, בחר בשנה האחרונה להוביל את החברה מתוך שליחות. ״ציונות זו לא מילה גסה ב-2023", הוא אומר. "גם אצלנו, המוטו שלנו הוא שאם המועמד הוא נמ"ר: נמרץ, מסוגל ורוצה, אז על בסיס הפוטנציאל נבנה לו מסלול של שילוב במשרה מעניינת ומתגמלת בהיי-טק, גם אם נקודת ההתחלה שלו אינה טבעית. 1,400 הבוגרים, המשולבים ב-250 חברות היי-טק שעובדות איתנו בצמידות ובשת"פ מדהים, הם הגאווה והסיפוק שלנו״.

תפקידיו העיקריים של ויזנר בעבר: מנכ״ל הסטארט-אפ Shekel Brainweigh Retail, מנכ״ל חטיבת התוכנה בקבוצת אפקון, מנכ״ל וריפון ישראל, מנכ״ל בזק זהב, סמנכ״ל המכירות של סאן מיקרוסיסטמס ותפקידים נוספים, וכיום הוא משמש גם כדירקטור בחברות ציבוריות וממשלתיות.

המימון של החברה מתקבל משכר לימוד של התלמידים ומתמיכה פילנתרופית של קרן פטריק דרהי וקרנות נוספות, אמריקניות.

ויזנר מספר, כי התלמידים והבוגרים הגיעו עד היום מ-29 מדינות, העיקריות הן ארה״ב, צרפת, אנגליה, ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה וארצות נוספות. חלקם מגיעים דרך השתתפות בתוכניות ״מסע״ ותוכניות נוספות לצעירים יהודים מחו״ל, וכן משיתופי פעולה עם עמותות העוסקות בקידום פריפריה.

 "שיתוף הפעולה הייחודי שלנו מתקיים עם קהילת חברות ההיי-טק השותפות שלנו, כ- 250 חברות – מסטארט-אפים בתחילת דרכם ועד חברות צמיחה ומרכזי פיתוח גלובליים, שעובדים איתנו יד ביד – מסייעים לנו להתעדכן בטכנולוגיות ומכוונים אותנו כדי שהבוגרים יגיעו מוכנים ומעודכנים. לעיתים הם אף שולחים מתנדבים לסייע בראיונות וסימולציות, מארחים תלמידים לשלב הפרויקט המעשי, ובסופו של דבר קולטים בוגרים לעבודה אצלם כג׳וניורים.

"מחמם את הלב לגלות את הפן היפה בתעשיית ההיי-טק, שנחשבת תחרותית וזוכה לעיתים לביקורת, על הנכונות להירתם לקידום קהילתי וחברתי של התלמידים והבוגרים שלנו.

"בתקופה האחרונה אנחנו פועלים להרחיב את שיתוף הפעולה גם עם סקטורים מסורתיים יותר ב-IT ואף עם משרדי הממשלה על מנת לאפשר לבוגרים להשתלב בכלל הארגונים העוסקים בטכנולוגיות המידע".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים