באו לבקר במאורת הנמר: גוני גרופר ובר קוג'מן, סטיילטק

20/04/2022 12:40
מימין: בר קוג׳מן, visual specialist, וגוני גרופר, מייסדת ומנכ"לית  -סטיילטק

לאחרונה ביקרו במאורת הנמר גוני גרופר, מייסדת ומנכ"לית סטיילטק (Styletech), חברת ההיי-טק הישראלית שפיתחה טכנולוגיה מתקדמת, המייצרת דוגמניות וקטלוגים וירטואליים בלחיצת כפתור באמצעות בינה מלאכותית, ובר קוג׳מן, visual specialist.

גרופר סיפרה שסטיילטק עתידה להחליף את ימי הצילום והפקות הצילום היקרות ולחסוך משאבי הון וזמן לחברות האופנה בעולם. את הדוגמניות האמיתיות מחליפות דוגמניות וירטואליות, ואת ימי הצילום וההפקות המורכבות מחליפה הטכנולוגיה החדשנית, שמאפשרת ליצור אלפי לוקים בזמן קצר, כולל איפור, שיער, דוגמניות במבני גוף שונים ,תאורה וכו'. את סטיילטק ייסדה גרופר יחד עם טל מלנבוים ועומר ארליכמן ובייעוץ של VFR Group וקבוצת בירינבוים.

מה הבשורה של החברה?

"אנחנו יכולים ליצור דוגמניות הייפר-ריאליסטיות בכל צורה, צבע וגודל, שיככבו בקטלוגים מקוונים עם אינסוף אפשרויות וסגנונות. הפתרון שלנו יאפשר לחברות האופנה לצלם תמונה פשוטה במצלמה או אפילו בסמארטפון, ובלחיצת כפתור 'להלביש' את הדוגמנית באופן השומר על התכונות של הבגד בצורה אותנטית".

איך הכל התחיל?

"עולם האופנה מתקדם בכל כך הרבה מובנים, אבל בכל הנוגע לשילוב טכנולוגיה הוא נשאר מאחור. היום, במיוחד מאז הקורונה, מסחר אלקטרוני הוא העתיד והדרך היחידה של חברות למכור את המוצרים שלהן באינטרנט. מותגי אופנה וחברות מבינים את החשיבות של מגמה זו והשקיעו משאבים אדירים לביסוס נוכחות מקוונת אידיאלית עבור הלקוחות שלהם".

גרופר, שעובדת בתעשיית האופנה יותר מ-15 שנים, ראתה את הטרנד הזה מתפתח ממקור ראשון' כשהחלה את הקריירה שלה בלימודים ועבודה במוקדי עולם האופנה של מילאנו ולונדון. כשבתי האופנה החלו להתרחב לעולם הדיגיטלי, היא מצאה את עצמה בראש, כמנהלת הנוכחות המקוונת של מותגים בינלאומיים שונים.

מה קורה בפועל?

"החברה מסוגלת לבטל לחלוטין את הצורך בצילומי לובוק יקרים וגוזלי זמן, ובאמצעות טכנולוגיית AI היא מסוגלת ליצור מספר בלתי מוגבל של דוגמנים וסגנונות וירטואליים. למעשה, טכנולוגיית הבינה המלאכותית שמאחורי הפלטפורמה כל כך מתקדמת שכמעט בלתי אפשרי להבדיל בין המודל הווירטואלי לאדם אמיתי".

במהלך שנת פעילותה הראשונה, סטיילטק כבר עובדת עם מותגי אופנה רבים, בהם מותגי האופנה הישראליים אורבניקה ואפרודיטה וכן מותגי הלבשה תחתונה בינלאומיים וחברות אופנה נוספות בארה"ב ובקנדה. נכון לעכשיו, הסטארט-אפ מחפש את סבב ההשקעות השני שלו.

"אני מאמינה שסטיילטק זה העתיד. עולם האופנה חייב להתקדם ביחד עם הטכנולוגיה, ואנחנו נהיה ביחד איתו בחזית", סיכמה המנכ"לית והמייסדת.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פידל קסטרו

    נראה מעניין מאוד. נראה שזה ישנה לגמרי את התעשייה. בהצלחה!!

  2. דורון

    הדבר הבא באופנה רעיון נהדר מהפכה ב עשית האופנה

אירועים קרובים