באו לבקר במאורת הנמר: יאנה חפר ושניר רוזנפלד, סייבר 2.0

13/02/2022 15:49
מימין: יאנה חפר מנהלת מכירות וערוצי הפצה, ושניר רוזנפלד, מנכ"ל  - סייבר 2.0

לקראת תחילת שנת 2022, הצטרפה יאנה חפר למערך השיווק והמכירות של חברת סייבר 2.0 (Cyber 2.0), ואחת התחנות הראשונות שלה הייתה במאורת הנמר, יחד עם שניר רוזנפלד, מנכ"ל החברה.
חפר (33) מגיעה מעולם המכירות הבינלאומיות ועבדה בשווקים רבים, בהם ארצות הברית ואוסטרליה. לאחרונה החלה את תפקידה כמנהלת מכירות וערוצי הפצה של סייבר 2.0, ובביקורה סיפרה 
על האתגרים הרבים העומדים בפני החברה בשנת 2022, שעוסקת באחד התחומים ה"חמים" והמאתגרים ביותר כיום.

חפר סיפרה, כי החברה מובילה את תחום הגנת הסייבר בתאגידי המים בישראל, והיא כבר מגנה על תאגידי מים לא מעטים, ובכללם אגודת המים עמק הירדן, הגיחון ירושלים ועוד. במהלך השנה בכוונתה להשלים פריסה במרבית התאגידים בישראל, וכן להשלים את הפריסה בכמה תאגידי מים בעולם, בהם התחילה פעילות.
לדבריה, "הפתרון שלנו מאפשר הגנה גם על סביבת ה-
IT וגם על סביבת ה-OT, מה שנותן לנו יתרון של הגנה על שתי הסביבות באמצעות מערכת אחת".

בנוסף, החברה החל כבר את פעילותה לפתיחת שווקים בינלאומיים חדשים, ולצד הפעילות בארה"ב כבר קצרה הצלחות לא מבוטלות בהודו, שהוגדרה על ידה כאחד משוקי המטרה לשנים הקרובות. החברה סיימה להתקין את המערכות שלה ב-13 בתי חולים בהודו, בהם רשת בתי החולים פרננדז, רשת בתי החולים קימס ועוד. כמו כן, החברה פרסה את המערות שלה ברשת הרכבות מטרו. במקביל, גייסה סייבר 2.0 כמה שותפים אסטרטגיים בשוק ההודי.

"אנו שמחים שזכינו לתת מענה במספר מגזרים, בדגש על המגזר הרפואי, ושוקלים לבצע בשנה הקרובה בהודו את אתגר ההאקרים החמישי של החברה", ציינה חפר.

לצד אלה, החברה סיימה החברה תהליך משותף עם נמל אשדוד, שבמסגרתו בוצעה התאמה של המערכת לשוק הסייבר הימי, ורוזנפלד ציין, כי "שיתוף הפעולה עם נמל אשדוד אפשר לנו להתאים את המערכות שלנו לעולם הסייבר הימי, ויאפשר לנו להציע שירות הגנת סייבר לנמלים שונים בעולם, תוך שיתוף פעולה עם נמל אשדוד. בחודש החולף החברה הציגה אתהפתרון שלה לעולם הסייבר הימי לשוק האמירתי באקספו דובאי, במסגרת משלחת של משרד התחבורה לתערוכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים