באו לבקר במאורת הנמר: האחים עומרי סגרון ונצח טופז, סייבר סקול

18/07/2021 11:22
מימין: עומרי סגרון, ראש קבוצת HIGHDELE ויו"ר דירקטוריון סייבר סקול, ונצח טופז, מנכ"ל סייבר סקול. צילום: פלי הנמר

לפני ימים אחדים עשו את דרכם מקריית שמונה הרחוקה היישר למאורת הנמר האחים עומרי סגרון, ראש קבוצת HIGHDELE ויו"ר דירקטוריון סייבר סקול, ונצח טופז, מנכ"ל סייבר סקול. האחים סגרון וטופז הם ילידי קריית שמונה, שחזרו לעיר הולדתם אחרי שורת הצלחות בינלאומיות, עם חזון להקים את סייבר סקול – מרכז הדרכה לילדים, לנוער וגם למבוגרים, אשר מקבלים בו כלים לחיים לצד לימודי סייבר.

שוחחתי עם האחים על חשיבות החינוך ועל האפשרות לתרום לקהילה ולתת לכל ילד סיכוי שווה להצליח בעולם הטכנולוגי שכולנו כל כך אוהבים ונהנים ממנו.

סגרון וטופז שמים את הדגש  על חינוך איכותי עם סטנדרט גבוה של תוכן והדרכות, לצד חווית לימוד מהנה. "אנחנו בעצם נותנים לילדים כלים להתמודד גם עם אתגרים שהם עלולים להיתקל בהם בחיי היום יום, כמו פרופיל מזויף או שיימינג, לצד ידע טכני שישרת אותם לאורך כל החיים וייתן להם בסיס טוב", סיפר טופז.

"סייבר סקול נותן שירותים בכל רחבי הארץ גם און ליין, וזה מבחינתו אחד מהיעדים", אמר סגרון, והוסיף, כי "ברגע שילד בפריפריה מקבל אותם כלים וידע כמו ילד במרכז, אני מבין שאנחנו מצליחים להביא לשינוי. הסטנדרט שאנחנו עובדים לפיו הוא גבוה מאוד. אחרי כמה שנים בארה"ב והקמת מערך לימודי הסייבר במכללות ואוניברסיטאות מובילות, הבנתי שאני חייב להביא את זה לארץ. אנחנו מאתרים את המדריכים הטובים ביותר ומכשירים אותם לעבוד עם ילדים, זאת גישה שונה לגמרי מעולם הבוגרים".

אחד הצעדים הראשונים שעשו האחים היה להעביר את מטה החברה מהמרכז לכרמיאל, והיום הם מעסיקים מאות עובדים ומגשימים את החלום של לימוד סייבר בשילוב חינוך ובניית הדור הבא במקצועיות חסרת פשרות.

שוחחנו גם על יצירתיות והצלחה, אתגרי החינוך, הצורך בחינוך מגיל צעיר, וכמה חשוב לחשוף את הילדים כבר בגיל צעיר לסכנות ברשת, וגם על החובה שלנו כמבוגרים להגן עליהם ולחנך אותם להגן על עצמם מפני הסכנות הללו. וכמובן לא נפרדתי מהשניים לפני שהם קיבלו את הספר שלי.

נהניתי לפגוש שוב צעירים מובילים ויצירתיים, כאלו שבאים לעשות טוב בעולם ולא מתביישים להרוויח כסף. אני מאמין שיש לנו דור המשך נפלא שיוכל להמשיך ולקדם את ההיי-טק הישראלי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לבונה גבאי

    אלופים בן פורת יוסף.. תמיד חושבים על עזרה, נתינה וצמיחה בהצלחה רבה?

אירועים קרובים