באו לבקר במאורת הנמר: חניתה גיא ואלי מוטולה, דאטה פול

11/09/2019 14:40
באו לבקר במאורת הנמר: חניתה גיא, מנכ"לית ומייסדת דאטה פול, ואלי מוטולה, סמנכ"ל השירות והמכירות של החברה. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר חניתה גיא, מנכ"לית ומייסדת דאטה פול, ואלי מוטולה, סמנכ"ל השירות והמכירות של החברה.

השניים הסבירו לי בביקורם על החברה, שעוסקת בהפצה בתחום ההדפסה מזה 32 שנים. דאטה פול היא חברת ההפצה הרשמית של מספר מותגים מובילים בעולם ההדפסה, ובכלל זה מתכלים למדפסות ומדיה לאחסון מתוצרת HP וסמסונג; מדפסות, סורקים ומוצרי הדפסה בקו העסקי של המותג אפסון; ומדפסות ומתכלים מקוריים של מותגים גדולים בתחום. לדבריהם, דאטה פול משמשת עבור המשווקים, שהם קהל היעד של החברה, כ-One stop shop בעולם הטכנולוגיה.

השניים ציינו כי דאטה פול מספקת שירות הפצה מהיר, של עד 24 שעות מרגע ההזמנה, לכל נקודה בארץ, בשיתוף פעולה עם UPS, המשמשת כספק לוגיסטי של החברה.

לדברי גיא, "כחברה שמקדמת שינוי מזה שנים, אנחנו מאמינים שהשוק בשל למהפכת ההדפסה בהזרקת הדיו ואפסון, שקיבלנו את הרישיון להפיץ את קו המדפסות, הסורקים ומוצרי ההדפסה שלה במגזר העסקי לפני כחודשיים, היא זו שתשלוט בשוק בעתיד הקרוב".

"טכנולוגיית ההדפסה בהזרקת דיו חוסכת כסף וחשמל רב למשתמשים, ועומדת בסטנדרטים הירוקים המחמירים בעולם.
יש כיום לא מעט מכרזים גדולים בישראל במגזר הציבורי שנמצאים בעיצומו של מהלך לאישור הדפסה בטכנולוגיית הדיו העסקית של אפסון ואין לי ספק שנצליח, בכוחות משותפים, להניע את השוק לשם", הוסיפה.

מוטולה אמר כי "אפסון מובילה את הטרנד העולמי למעבר לעולם הדפסה נקי יותר, תוך שמירה על איכות הסביבה, ומייצרת קו מוצרי הדפסה חדשני בטכנולוגיית דיו עסקית, לחסכון באנרגיה ושיפור פרודוקטיביות המוצר. כמו כן, היא מובילה את השוק העולמי בסורקים איכותיים במגוון רחב של מוצרים. סורקי אפסון לעבודה אמינה במהירות גבוהה כוללים, כחלק מהמוצר, תוכנות סריקה מתקדמות ללא תוספת תשלום".

דאטה פול משווקת את קו המוצרים העסקיים של אפסון בישראל עם אחריות ושירות אצל הלקוח, וניתן להרחיבו עד לחמש שנות אחריות לפי דרישת הלקוח. גיא ומוטולה ציינו שחלק מסורקי אפסון אף מגיעים מראש עם חמש שנות אחריות, ללא תוספת תשלום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. AMIR

    מדפסות ירוקות עם חסכון עצום בעלות הדפסה לדף בשחור ובצבע, איכות שרק אפסון יודעת לייצר.

אירועים קרובים