בא לבקר במאורת הנמר: מיקי צ'סניק-שקד, פנדו

14/05/2019 16:12
בא לבקר במאורת הנמר: מיקי צ'סניק-שקד, מנהל מרכז הפיתוח של פנדו בישראל. צילום: פלי הנמר

באחרונה התארח במאורת הנמר מיקי צ'סניק-שקד, שמונה למנהל מרכז הפיתוח בישראל של פנדו – חברה שמפתחת פלטפורמה לשיפור חוויית המשתמש עבור מנהלי מוצר. צ'סניק-שקד התחיל את הקריירה שלו ב-Check ולאחר מכירתה לאינטואיט הוביל את צוות העובדים והכפיל את מצבת כוח האדם.

המטה של פנדו ומרכז פיתוח שלה נמצאים בראלי, צפון קרוליינה, ויש לה מרכזים נוספים בסן פרנסיסקו, בלונדון ובישראל. מרכז הפיתוח המקומי מעסיק כ-35 עובדים והוא הוקם לפני כשנתיים, לאחר שפנדו רכשה את הסטארט-אפ הישראלי אינסרט, שפיתח פלטפורמה לניהול יישומים ללא תכנות במובייל. עד הרכישה, היה הפתרון של פנדו מבוסס ווב בלבד.

צ'סניק-שקד סיפר לי שפנדו נוסדה ב-2013 וגייסה עד היום כ-106 מיליון דולר מקרנות כגון סאפפיר ונצ'רס, באטרי ונצ'רס, ספארק קפיטל ומריטק קפיטל. יש לה יותר מ-850 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם חברות גדולות כ-BMC ו-Salesforce, וכן מרקטו, Zendesk ועוד רבות וטובות.

לא עוד לגשש באפלה

"למעשה", אמר צ'סניק-שקד, "ארגון מטמיע מערכת, אבל לא באמת יודע במה אנשים משתמשים, באילו פיצ'רים, מה צריך לשפר או איזה פיצ'ר כדאי לפתח בהמשך. מנהלי המוצר ממש מגששים באפלה. הפלטפורמה של פנדו מאפשרת להם להגיע אל משתמשי הקצה, לנתח נתוני משתמשים, לבצע שינויים במהירות ולתקשר ישירות עם הלקוחות".

הוא הסביר לי שעם פנדו, צוותי ניהול המוצר יכולים להבין את התנהגות המשתמש, לאסוף משוב, למדוד NPS ולהכריז על הקמתם של פיצ'רים חדשים באפליקציה – ללא צורך בתכנות. לקוחות פשוט מכניסים שורה בקוד האפליקציה שלהם, בין אם היא במובייל או וובית, מוסיפים את שכבת המוצר של פנדו על גבי האפליקציה שלהם ומיד יכולים לפענח את התנהגות המשתמשים בתוכנה שלהם. השילוב של הבנת התנהגות המשתמשים עם הדרכה מובנית באפליקציה ותקשורת דו כיוונית בין מנהלי המוצר למשתמשי הקצה מאפשר לארגונים להעלות את מעורבות המשתמשים, לשפר ולהגביר את חוויית המשתמש, ובכך יוצרים מוצר המותאם טוב יותר לצרכיהם.

לדברי צ'סניק-שקד, "החזון של פנדו הוא לבנות מוצר טוב, שיותאם באופן מיטבי למשתמש. הפלטפורמה שלה מציעה למנהל המוצר מידע, שחלקו ויזואלי, על אופן השימוש של לקוחותיו בתוכנה של החברה, שמסייע לו לקבל החלטות מבוססות ומושכלות יותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גל גבאי דולפין

    בטוחה שמיקי מנהל את עובדיו בשום שכל ונעם הליכות כך שהם אפילו לא מרגישים מנוהלים. לפעמים צריך כמה רגעים משמעותיים עם אדם כדי להבין.

אירועים קרובים