בא לבקר במאורת הנמר: מנחם יעקובוביץ', OneNet

11/04/2019 18:01
בא לבקר במאורת הנמר: מנחם יעקובוביץ', יו"ר ומייסד מיזם OneNet. צילום: פלי הנמר

השבוע התראיתי עם מישהו שלא ראיתיו כבר 25 שנים, לאחר שלמאורת הנמר הגיע מנחם יעקובוביץ', יו"ר ומייסד מיזם OneNet.

הפעם האחרונה שבה התראינו הייתה בקורס מכירות שהעברתי אז לצוות המכירות של טלרד בימי הזוהר שלה. בפגישתנו הנוכחית העלינו זיכרונות מהקורס ומהחברה. יעקובוביץ' אמר לי שהוא השתמש בכלים שלימדתי אותו ואת עמיתיו אז לטובת הצלחה במכירות. לדבריו, גם אנשים עם מוגבלות יכולים להיות אנשי מכירות טובים, למרות החסמים והקושי של חלק נכבד מהציבור לקבל אותם.

יעקובוביץ' ציין כי המיזם שלו נמצא בימים אלה בהקמה, והוא צפוי "לעשות מהפכה בכל הקשור לתעסוקת אנשים עם מוגבלות". "אנחנו מצויים בתהליך בנייה של קהילת אנשי עסקים עם ובלי מוגבלות, בעלי יכולות שונות, שתצמח ותפעל במתחם עבודה משותף בו תירקם מערכת יחסים עסקית וחברתית, שיווניות ומכילה, שתוביל לסינרגיה בין האנשים", אמר.

"הקמת מתחם עבודה בפורמט זה הולמת את מגמת המעבר המתקיימת בעולם העבודה מהעסקה ארוכת שנים במפעלים ובחברות גדולות למודלים מגוונים של העסקה עצמית של אנשים עם מוגבלות", הוסיף יעקובוביץ'. "עידן האינטרנט והטכנולוגיה שינה מהותית את עולם העבודה – הן מבחינת שינוי משמעות הזמן והמקום והן בכך שפתח מקצועות ועיסוקים חדשים, שמתאימים לאנשים עם מוגבלות בשל נגישותו של המרחב הווירטואלי".

"לאנשים עם מוגבלות יש יכולות שמהוות יתרון לעסקים"

עוד הוא ציין כי "אני מאמין שלאנשים עם מוגבלות יש יכולות וחוזקות מתוקף ההתמודדות היומיומית שלהם עם אתגרים, חסמים ושינויים, המהוות יתרון בעולם העסקי. אני יודע שפעילות משותפת של אנשים עם יכולות שונות תוכל להביא לשינוי מעשי ותפיסתי אמיתי ורחב היקף בתחום".

יעקובוביץ' אמר שלמיטב ידיעתו, פלטפורמה מכילה כפי שהוא ועמיתיו למיזם החדש מקימים, שפונה לסקטור של אנשי עסקים, יזמים ושכירים בכירים עם מוגבלות, טרם הוקמה, "ונרצה לשכפל את המודל לערים נוספות בארץ ובעולם".

המיזם הזה הלהיב אותי ביותר והסכמתי להירתם לעזרתו. מדובר בעשייה מבורכת למען הקהילה – הן החברה הישראלית והן קהילת ההיי-טק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים