בא לבקר במאורת הנמר: עודד שחר, מנכ"ל Data Bank

24/03/2019 16:57
בא לבקר במאורת הנמר: עודד שחר, מנכ"ל DataBank. צילום: פלי הנמר

באחרונה ביקר במאורת הנמר עודד שחר, מנכ"ל DataBank, המספקת פתרונות מקצה לקצה להגנה על המידע.

בפגישה המעניינת שלנו שחר סיפר לי על החברה, שעד כה כמעט שלא נחשפה: "DataBank הוקמה בשנת 2002 ועברה דרך ארוכה. כיום אנחנו מספקים הגנה מקיפה מקצה לקצה ליותר מ-1,000 לקוחות, כולל אבטחת מידע ושירותי גיבוי, אחסון והתאוששות מאסון בשני אתרים מאובטחים. במטרה להבטיח שקט נפשי ללקוחותינו אנחנו מנהלים את כל סוגי הגיבויים – החל מקלטות גיבוי ומדיה דיגיטלית וכלה בגיבוי על גבי הענן הפרטי שלנו, תשתית ותקשורת פרטית עבורנו. Data Bank מציעה את הגיבוי המלא הנדרש לארגונים כדי להגן על עצמם. יש לה את כל מה שלקוח עשוי להזדקק לו על מנת 'להפעיל מחדש' את העסק במקרה של אסון".

עוד סיפר שחר כי כחלק מחשיבות האיכות, החברה הוסמכה בתווי תקן בינלאומיים וישראליים. כמו כן, בקרוב היא תחנוך שירותי SOC מתקדמים ותספק חבילה מלאה של הגנה על נתונים מקצה לקצה.

על החשיבות של הגנת המידע במספר רבדים הוא אמר: "אנחנו, ב-DataBank, מאמינים במתן שירותי הגנה על המידע באופן מוחלט. התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לנו דברים נפלאים, אך בד בבד מביאה עמה בעיות רבות. אחת מהן היא הצורך בהגנה על המידע בעידן בו הארגון פתוח לעולם. כיום, כדי להיות בטוחים שהמידע מוגן כראוי, צריך לשלב מספר שכבות של הגנה – החל מהגנת סייבר באמצעות שירותי SIEM SOC, שאותם נשיק בקרוב ושמאפשרים זיהוי איומים פנימיים וחיצוניים והסרתם, עבור בשירותי התאוששות מאסון לשמירה על ההמשכיות העסקית של הארגון וכלה בגיבוי המידע בצורה היברידית – הן בענן פרטי והן על גבי קלטות פיזיות".

הוא הוסיף כי "מכלול הגנה מקיף זה הוא המאפשר את הביטחון ללקוחות שלנו. החלק החשוב עבור הארגון הוא מידת היכולת לשחזר את המידע במהירות ולהבטיח את ההמשכיות העסקית. כאשר משתמשים בשירותי גיבוי בעננים ציבוריים ובינלאומיים, שחזור המידע הארגוני בזמן אמת הוא תהליך ארוך ויקר. ב-DataBank, כחלק אינטגרלי מהשירות שלנו, אנחנו מבצעים בדיקות שגרתיות לבדיקת יכולת השחזור של כלל המידע ומבטיחים שכאשר מדובר בשחזור אמת שלו, הוא יתאפשר ויהיה מהיר ומלא, עד לנקודת הגיבוי האחרונה שבוצעה. אנחנו מדגישים את החשיבות של שחזור המידע מכיוון שאנחנו יודעים שכל רגע שבו לארגון אין יכולת גישה למידע שלו הוא רגע שבו הוא מאבד כסף, הרבה כסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים