בא לבקר במאורת הנמר: שחר מינץ, Chatway

18/12/2018 17:46
בא לבקר במאורת הנמר: שחר מינץ, מנכ"ל Chatway. צילום: פלי הנמר

באחרונה אירחתי במאורת הנמר את שחר מינץ, מנכ"ל Chatway. מינץ הגיע על מנת לספר לי, ודרכי לכם, על הפתרון של החברה, שמאפשר, לדבריו, תקשורת פנים ארגונית יעילה יותר.

כיצד? "Chatway היא פלטפורמה המחברת את עולם המסרונים עם עולמות הניהול והפרודוקטיביות באמצעות חיבור ממשק הצ'ט המוכר עם כלי עבודה נפוצים לניהול תהליכים ופרויקטים, כגון ניהול משימות, יומן ושיתוף מסמכים", אמר מינץ. הוא ציין ש-"בעיצוב ובבניית הפלטפורמה שמנו דגש מיוחד על פשטות ואינטואיטיביות, כך שניתן להתחיל לעבוד בה מיד. הוספת אנשי קשר ויצירת קבוצות עבודה נעשות בצורה דומה לאפליקציות המוכרות, וכלי הליבה פשוטים מאוד להבנה ולשימוש".

"היכולת לתקשר היא עמוד השדרה של Chatway, כך שבמרכז הפלטפורמה ניצבות ההודעות המידיות", הסביר. "אלא שאת הקבוצה של המשפחה או החברים מחליפה בפלטפורמה של החברה הקבוצה הצוותית, כזו שחברים בה אנשים הרלוונטיים לפרויקט מסוים בארגון וכך הלאה. כל חבר בשיחה יכול לגשת לכלי הליבה של המערכת ולחבר את הדיון למשימות, קבצים, פתקים ואירועי יומן. כשהודעה בצ'ט קוראת לפעולה, ניתן לסמן ולגרור אותה לכלי הרלוונטי, לערוך את התוכן במידת הצורך וליצור את הפריט המתאים. למשל, אם מתקבלת הודעה ארוכה לגבי הציוד שיש להכין עבור הדגמה ללקוח, המשתמש יכול לגרור אותה היישר לקטגוריית פתקים – ומיד נוצר פתק עם תוכן ההודעה, לגישה מהירה ולעריכה בעתיד".

עוד יתרון במנגנון של Chatway בא לידי ביטוי בכך ש-"הוא חוסך את הצורך בכתיבה כפולה ובהעתקה ממקום למקום. בדרך זו אף פרט לא נעלם והכל נשמר במקומו הטבעי, קרוב לשיח. מבלי לשים לב, נבנה גם מערך לניהול ידע בארגון, שבעזרתו ניתן לחפש נתונים ולאחזר אותם בקלות", אמר מינץ.

אפשרות נוספת שהמערכת מציעה היא "יצירת תתי דיונים על נושאים שונים ופריטים שונים, מה שמשחרר את המשתמשים מהצורך לעקוב אחר הקשרים מרובים בבת אחת ומהסרבול הנפוץ כיום בשיחות על ענייני עבודה. בנוסף, בהשאלה מעולם הרשתות החברתיות, Chatway התאימה את הפיד לסביבה הארגונית. הפיד מעניק מבט רחב על הנעשה סביב העובד, ונוסף על עדכונים, מאפשר לו להגיב, לתרום ולהעמיק ככל שיחפוץ בכך במרחק לחיצה", אמר.

האג'נדה של Chatway

מינץ סיפר לי שבקרוב, משתמשי Chatway יוכלו ליהנות גם מהאג'נדה – אזור המאפשר לעובד לארגן את סדר יומו ואת הפריטים עליהם עמל מכלל קבוצות העבודה בהן הוא חבר. "בכך, בין היתר, הפתרון שלנו נבדל משאר הפתרונות – הוא מטפל גם בצרכי העובד ולא רק בצרכי התקשורת של הקבוצה ככלל", לדברי האורח.

לקינוח, סיפר לי מינץ את האני מאמין של Chatway, ש-"מבוסס על התובנה שהסינרגיה הנוצרת משילוב עולם התקשורת בזמן אמת עם כלים לניהול צוותים ופרויקטים היא הדרך לקדם מספר גדול של חברות, ארגונים ותעשיות אל עבר תקשורת אפקטיבית יותר". ותחשבו על זה.

קוראי אנשים ומחשבים מוזמנים להתנסות במערכת ללא עלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים