באו לבקר במאורת הנמר: יואב קרן ודויד פרידמן, דומיין דה נט

03/12/2018 16:37
באו לבקר במאורת הנמר, עם התעודה: מימין - יואב קרן, מנכ"ל דומיין דה נט טכנולוגיות; ודויד פרידמן, מייסד וסמנכ"ל החברה. צילום: פלי הנמר

באחרונה ביקרו אותי במאורת הנמר דויד פרידמן, מייסד וסמנכ"ל דומיין דה נט טכנולוגיות, ויואב קרן, מנכ"ל החברה. ההיכרות האישית שלי עם השניים החלה לפני 18 שנים, כך שיצא לי לעקוב מקרוב אחר ההתפתחות העסקית שלה.

דומיין דה נט היא רשם ישראלי מורשה של ארגון האינטרנט העולמי – ICANN, שמספקת קשת רחבה של פתרונות אינטרנט ופתרונות הגנת מותג דיגיטליים, בהם רישום, העברה וחידוש דומיין, חבילות אחסון, תעודות אבטחה, מניעת ספאם ואנטי וירוס. הם סיפרו לי כי החברה מתמחה גם בפתרונות הגנת מותג דיגיטליים (Digital Brand Security) וניהול שמות דומיין. דומיין דה נט יזמה והקימה את BrandShield, חברה אחות, שפיתחה מערכת אוטומטית להגנה על מותגים גלובליים באינטרנט.

בשיחתנו סיפרו לי פרידמן וקרן אודות האפשרות החדשה לבחור שם דומיין בעברית.קום, שיוביל לאתר האינטרנט של החברה או לדף הפייסבוק שלה. בהזדמנות זו קיבלתי שי: ברכה מהודרת על הכתובת החדשה שהצטרפה למשפחת אנשים ומחשבים – אנשיםומחשבים.קום, שמובילה ישירות לאתר שלנו, וצ'ופר אישי – הכתובת הנמר.קום.

שותפיי לשיחה טענו שדומיין בעברית הוא הבחירה הנכונה עבור רוב העסקים הממוקמים ופועלים בארץ, מאחר שהגולשים יכולים להקליד את כתובת האתר בשפתם ולהגיע אליו בקלות. "דומיין בעברית מספק יתרונות חשובים לבעל האתר, כמו נראות גבוהה באינטרנט, נגישות טובה ללקוחות ואפשרות לזכור את שם האתר בקלות. אנחנו ממליצים לבחור דומיין קליט וקצר, המשקף את פעילות העסק", אמרו.

פרידמן הסביר כי "בחירת דומיין לאתר העסק אינה עניין של מה בכך. יש לה השפעה ישירה על חשיפת האתר, קידומו ברשת, מיתוגו ובידולו מהמתחרים. בנוסף, ישראלים רבים אינם שולטים באנגלית וכדי להקל עליהם להגיע לאתר, כדאי לבחור בדומיין בעברית".

על פי התרשמותי מההתלהבות של השניים, אפשר בהחלט להיווכח שהם מאמינים בכל מאודם בחשיבות הורדת המחסום האחרון של השפה באינטרנט, והיו רוצים להנגיש את הרשת לאוכלוסיות המתקשות לזכור שמות באנגלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים