באו לבקר במאורת הנמר: קובי חדד ועודד פלשניצקי, KCS

05/11/2018 18:37
באו לבקר במאורת הנמר: קובי חדד ועודד פלשניצקי מ-KCS. צילום: פלי הנמר

באחרונה באו לבקר במאורת הנמר קובי חדד ועודד פלשניצקי מ-KCS.

חדד, יזם בנשמתו, הוא המייסד והבעלים של החברה, המתמחה בפרויקטים טכנולוגיים בארץ ובעולם מאז 2003, ובהשקעות בעסקים קטנים ובינוניים ובפינטק. כמו כן, הוא שותף מייסד בחברת הדיוור האלקטרוני רב מסר, בחנות האינטרנטית שלי בשיתוף ישראכרט וב-BusinessGrow בשיתוף בנק הפועלים. בנוסף, משמש חדד כמרצה בכיר בנושאי יזמות טכנולוגית ודיגיטל, וכיועץ לארגונים וליזמים בארץ ובעולם בתחום אסטרטגיות טכנולוגיות ודיגיטליות.

אפליקציות להגדלת עסקים קטנים

שוחחנו על הדרך בה מאפשרות אפליקציות טכנולוגיות להגדיל עסקים קטנים, תוך אימוץ פתרונות דיגיטליים במהירות שיא, ודנו בקפיצת המדרגה התפיסתית שנדרשת מעסקים קטנים, שמוצפים באינסוף גירויים. צמד האורחים שטח בפניי אני מאמין עסקי שמשלב עשייה עם ערך מוסף של מינוף קטנים באמצעות רעיונות גדולים. הם הסבירו מדוע מדובר בקהל יעד עם פוטנציאל עצום, כאשר הנתונים מספרים ש-99.7% מ-520 אלף העסקים בישראל הם קטנים עד בינוניים.

לאחר השיחה המרתקת סקר פלשניצקי, בעל עשרות שנות ניסיון בקמעונות וכיום אחראי על החנות האינטרנטית שלי, את המערכת, שהבשילה לכדי מימוש לפני כשלוש שנים ולוותה בקמפיין שהוביל השחקן והקומיקאי יובל סמו. הפלטפורמה מעניקה לעסקים קטנים ובינוניים נוכחות אינטרנטית עם כל הכלים הדרושים להם להתנהלות העסקית, לרבות אתר מעוצב, קטלוג מוצרים, שירותי סליקה, ניהול מלאי, שירותי שליחויות וכדומה. בנוסף, יש אפשרות להתחבר מתוך הממשק של החנות לשירות פרסום בפייסבוק.

המערכת, שעובדת גם עם חברות גדולות כמו ניו פארם וסטודיו C, מאפשרת לעסקים קטנים כגון בית קפה, חנות בגדים או ירקן להשתמש בפלטפורמת אי קומרס, בעלות חודשית צנועה ותוך חסכון שאינו ניתן לכימות ב-"כאבי ראש", בירוקרטיה מסואבת ותסכולים.

הפלטפורמה מחוברת ללב המערכת של ישראכרט, ומאפשרת לעסק להקים אתר מסחר אונליין בשלוש שעות בלבד – ולהתחיל למכור. חדד ופלשניצקי הראו לי במפגש סרטון שממחיש את המהירות והקלות של פתיחת חנות אינטרנטית.

החנות האינטרנטית שלי מאפשרת להקים בקלות ובמהירות אתר מסחר אלקטרוני בעיצוב נקי ומקצועי, שיניע יותר קונים לרכישה. הטכנולוגיה של בניית החנות מאפשרת תהליך רכישה קל ומהיר, בכל הפלטפורמות – מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים, ומנגישה עבור העסק הקטן את ארגז כלי העבודה המותאם למידותיו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חסוי

    כל הכבוד לבעל העסק שיצליח בכל דרכיו האתר והעסק של בעל העסק הוא 100%

אירועים קרובים