באה לבקר במאורת הנמר: יפה פרבר, טרהלינק

06/11/2017 13:56
באה לבקר במאורת הנמר (ואוחזת בספר הנמר): יפה פרבר, מנכ"לית טרהלינק ויו"רית עמותת אח בוגר אחות בוגרת. צילום: פלי הנמר

באחרונה באה לבקר במאורת הנמר יפה פרבר, מנכ"לית הסניף הישראלי של חברת שירותי המחשוב טרהלינק (TerraLink) ויו"רית עמותת אח בוגר אחות בוגרת, שמסייעת לילדים חסרי דמות הורית.

פרבר, בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים, היא בעלת ניסיון רב בהיי-טק: היא שימשה בעבר כסמנכ"לית בכירה בנס, שם ניהלה את קבוצת הפרויקטים וצברה ניסיון רב בפרויקטי סאפ (SAP); כיהנה כמנכ"לית נקסנטה בישראל; הייתה בעלת חברת ייעוץ; ושימשה כסמנכ"לית לאיכות ומערכות מידע במקורות.

על עצמה העידה פרבר בפגישתנו כי היא "אוהבת לצייר ולעבוד עם חימר, לקרוא ולטייל בעולם, והכי אוהבת את המשפחה המדהימה שלי".

"הטרנספורמציה הדיגיטלית דורשת יותר מאשר טכנולוגיה"

לדבריה, "ארגונים רבים עומדים לקראת טרנספורמציה דיגיטלית, שתתרום לגידול הפרודוקטיביות ותאפשר מדידה של הביצועים, עמידה בדרישות הרגולטוריות ומימוש ההמשכיות עסקית. האתגר הזה דורש יותר מאשר טכנולוגיה. כדי להצליח במסע זה, הארגונים צריכים שותף מהימן עם ניסיון מוכח, ידע רב ומיומנות, שיוכל מחד להבין את הצרכים והדרישות של הלקוחות ומאידך לספק להם את הטכנולוגיות, הכלים והשירותים המתאימים. זהו בדיוק המקום שבו טרהלינק מביאה את הערך המוסף לארגון".

"טרהלינק מספקת ייעוץ ויישום של פתרונות עסקיים כגון Enterprise Resource Planning (של סאפ ועוד), ניהול תוכן ארגוני (OpenText ,Documentum ואחרים), ואוטומציה של תהליכים עסקיים וארגוניים. החברה היא בין השותפות הגדולות של סאפ ו-OpenText בעולם – תוצאה ישירה של שיתוף פעולה פורה ומוצלח בין החברות, שנמשך כבר קרוב לשני עשורים.

"כחברה גלובלית בתחום המחשוב, עם ותק של מעל 25 שנים, שפועלת בין השאר בארצות הברית, קנדה ורוסיה, ביכולתנו ללוות את חברתכם בכל שלבי הטרנספורמציה הדיגיטלית – החל מהשלבים המוקדמים ביותר ועד להפיכתה לחברה ממוחשבת ובקדמת הטכנולוגיה", אמרה פרבר. "על מנת לסייע לכם להשיג את מטרותיכם העסקיות הקמנו בטרהלינק צוות עובדים רחב, שכולל יועצים מנוסים, אנליסטים, מהנדסים ומפתחים שמחויבים להצלחת הלקוחות שלנו, מתוך דגש על התעשייה בה פועלת חברתכם".

היא סיכמה באמרה כי "לטרהלינק ישראל לקוחות ממגזרים שונים ונשמח לסייע לארגונכם ביישום מערכות חדשות או להרחיב פתרונות קיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים