אייל דאלי מונה לדירקטור אזורי של ספלאנק ומנהל הפעילות בישראל

דאלי יחליף את תומר פרידור, שמונה מוקדם יותר החודש לסגן נשיא אזורי ● בשלוש השנים האחרונות הוא היה מנהל מכירות בכיר בספלאנק, ולפני כן שימש במגוון תפקידים ב-HPE ובבינת

אייל דאלי, דירקטור אזורי בספלאנק ומנהל פעילות החברה בישראל.

אייל דאלי מונה באחרונה לדירקטור אזורי בספלאנק וינהל את פעילות החברה בישראל. הוא יחליף את תומר פרידור, שמונה מוקדם יותר החודש לסגן נשיא אזורי.

דאלי, 50, הצטרף לספלאנק ב-2019 כמנהל מכירות בכיר, והוביל את המכירות ללקוחות האנטרפרייז שלה בישראל. קודם לכן הוא שימש במגוון תפקידים ב-HPE, כאשר האחרון שבהם, בין השנים 2012 ל-2017, היה מנהל המכירות האזורי של חטיבת אבטחת המידע (ArcSight) בישראל, טורקיה ויוון. בעשור הקודם הוא היה מנהל מכירות בחברות בינת ואקססקום. לדאלי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מבית הספר לעסקים של המכללה למינהל.

ספלאנק מספקת פלטפורמת נתונים ארגונית אגנוסטית – מולטיקלאוד, היברידי ולמחשוב קצה – ומאפשרת את היכולת לאסוף מדדים (מטריקות), יומני רישום (לוגים) ועקבות (Traces), כמו גם לספק נראות הקשרית מקצה לקצה בעולמות הענן, אבטחת המידע, ה-IT Service intelligence, סביבות הפיתוח, האינטרנט של הדברים ועוד. לדבריה, המכירות של הפתרון שלה, המבוסס על שירות הענן Splunk Cloud, זינקו בשנה החולפת בכ-75% להכנסות של מעל מיליארד דולר.

דאלי אמר כי "הלקוחות עוברים את המסע לענן בקצבים שונים, כך שהיכולת לחיות בעולם ההיברידי היא חיונית. בין אם מדובר בסביבת און-פרמיס, היברידית או בענן, הפלטפורמה של ספלאנק תומכת בכל סוג של תשתית, בכל סוגי הנתונים ובכל מבני הנתונים, כדי להפוך אותם לזמינים, ניתנים לשאילתה והכי חשוב – לפעולה".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים