ניר שמר מונה לסמנכ"ל המכירות של בקסופט

ניר שמר, סמנכ"ל המכירות של בקסופט. צילום עצמי

בקסופט (Bacsoft), שנשלטת על ידי התאגיד היפני סאן (Sun Corporation), הודיעה באחרונה על מינויו של ניר שמר לסמנכ"ל המכירות של החברה. בקסופט היא יצרנית חומרה ותוכנה בעולמות האינטרנט של הדברים, בעיקר עבור סביבת התעשייה הכבדה, ומרכז הפיתוח שלה נמצא בקריית גת. החברה מספקת פתרונות אוטומציה ובקרה בסביבת אינטרנט של הדברים לגופי תעשייה מהגדולים בעולם כגון חברות חשמל, דלק, גז מים, פתרונות לערים חכמות ופתרונות לסביבת החקלאות.

שמר (44) מילא שורת תפקידים בכירים בשוק ה-IT בישראל, ביניהם סמנכ"ל המכירות של טלדור תקשורת. בתפקידו האחרון הוא היה סמנכ"ל המכירות של אלקטרה טכנולוגיות. שמר מביא עימו ניסיון רב בעולם המכירות בתחומי ה-IT, לרבות האינטרנט של הדברים.

גיא לבנטון, מנכ"ל בקסופט, מסר כי "מינויו של שמר מגיע כחלק מההיערכות שלנו לצמיחה מואצת בעולמות ה-IoT. אנחנו, כחברה מהמובילות בשוק, קשובים לשינויים בדרישות שוק ה-IoT בישראל ובחו"ל, ומתאימים את עצמנו ואת המוצרים שלנו בהתאם לדרישות הבאות מהשטח. אנחנו נמצאים בעיצומה של צמיחה בביקוש לפתרונות מתקדמים של שליטה ובקרה בתחומי התעשייה השונים. למעשה, אנחנו מחברים את התעשייה המסורתית לאינטרנט של הדברים, וכך מחברים את העולם המסורתי לעולם הדיגיטלי החדשני".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים