באה לבקר במאורת הנמר: סיגל גוטרזון

06/05/2019 13:40
באה לבקר במאורת הנמר: סיגל גוטרזון. צילום: פלי הנמר

באחרונה באה לבקר במאורת הנמר סיגל גוטרזון, פסיכולוגית שעוסקת בשילוב אנשים עם מוגבלות בהיי-טק, כדי להזמין אותי להרצות בפני קהל של מתמודדי נפש, עובדים בענף, מתנדבים, אנשי שיקום ועוד. מדובר בפעם השנייה שהיא הזמינה אותי להרצאה שכזו, לאחר שכבר עשתה זאת באפריל 2005, כשפרויקט אחריות עסקים למען הקהילה שיזמה בשם מפגש בין אנשי מחשבים ונפגעי נפש חגג חמש שנים. כאז כן הפעם, נעניתי להזמנה בשמחה.

לאחר ההרצאה לפני 14 שנים, קיבלתי משומעיי מכתב שבו הם הודו לי, וציינו כי משכתי את תשומת לבם וריתקתי אותם. בזכרה את ההצלחה פנתה אליי גוטרזון לפני כחודש בשנית, כדי שארצה בפני תלמידי מסלול בדיקות תוכנה בטקס הסיום וחלוקת התעודות של הקורס.

בעקבות המייל שמחתי להזמין אותה לביקור במאורת הנמר, שבמהלכו היא אמרה לי: "אני מלווה, במסגרת עמותת ITworks, קורס בדיקות תוכנה לאנשים עם מוגבלות. אני זו שמכינה אותם לתרבות הארגונית של תעשיית ההיי-טק. התכנית שלי, שיקום טק, מיושמת כבר מזה 10 שנים בצ'ק פוינט ובחברות נוספות. שילבנו עשרות אנשים עם מוגבלות – 70% ממסיימי הקורס – בהצלחה בהיי-טק". היא הדגישה ש-"אני מקווה שהמפגש הבלתי אמצעי שלך עם התלמידים יחזק אותם בשלב חיפוש העבודה ויסייע לנו לפנות לחברות, מנהלים ועובדים בהיי-טק, כדי שיראיינו ואולי יקלטו את הבוגרים".

עניתי לה: "שמחתי מאוד לשמוע ממך. את עוסקת בעבודת שליחות, ואני אתך תמיד ובכל מצב", ואני מצפה להרצאה, שתתקיים בקרוב, בכיליון עיניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים