אקסנצ'ר תרמה שבעה מיליון שקלים לארגונים הומניטריים בישראל

חברת השירותים המקצועיים העולמית תרמה למגן דוד אדום ולארגוני סיוע הומניטריים נוספים, ועובדיה התנדבו לפעילויות שונות בקהילות המפונים ובסיוע לחקלאים

חוויות חינוכיות עם ילדי המפונים.

ענקית הייעוץ הטכנולוגית אקסנצ'ר תרמה יותר משבעה מיליון שקלים לארגוני הצלה ישראליים, בהם מגן דוד אדום.

בהודעת החברה נאמר, כי "אקסנצ'ר מחויבת לתמוך בעובדיה, בקהילותיה ובלקוחותיה בזמנים קשים אלה. כתוצאה מהאתגרים הייחודיים שהמצב הנוכחי מציב, התאימה החברה את שירותיה המקומיים על מנת להבטיח תמיכה ופתרונות רציפים ללקוחות בתקופות סוערות".

בנוסף, עובדי החברה בישראל התנדבו לפעילויות שונות ברחבי הארץ בחודש האחרון. באמצעות המומחיות שלהם במציאות מדומה ובמטאוורס, הם הציעו חוויות חינוכיות לילדים המפונים מבתיהם, סייעו לחקלאים מקומיים והבטיחו את קיומן של קהילות חקלאיות חיוניות.

"אנחנו מחויבים למאמצים הומניטריים מעבר לסיוע כספי גרידא", אומר שמעון אלקבץ, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל. "אנחנו משתמשים במשאבים וביכולות שלנו כדי לחולל שינוי אמיתי בחייהם של הנפגעים. כחלק מהקהילה הישראלית, אנו גאים להציע את תמיכתנו והסולידריות הבלתי מעורערת שלנו בזמנים מאתגרים אלה לאלה שנפגעו מהמלחמה הנוראה הזאת. הצוות שלנו מחויב לספק לא רק סיוע טכני ומקצועי, אלא גם תמיכה אמפתית וגמישה, ולהבטיח כי צורכי לקוחותינו ייענו בזהירות וביעילות המרבית בתקופה מאתגרת זו".

שמעון אלקבץ, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל.

שמעון אלקבץ, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל. צילום: אלעד גוטמן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים