C2A סקיוריטי ומועדון השחמט של י-ם בתרומה מיוחדת לילדים המפונים

החברה רכשה ערכות שחמט-גן ושולחניות, שאותן היא מחלקת לכבוד חנוכה לילדים המפונים, והמדריכים המתנדבים של מועדון ירושחמט מגיעים באופן קבוע לבתי המלון ומלמדים את כל מי שמעוניין להכיר את המשחק הקלאסי המאתגר

מימין: ד"ר דניאל מוסקוביץ, יו"ר הוועד המנהל של ירושחמט וראש צוות בחברת C2A סקיוריטי, ומיכל שטיין, מנהלת משאבי אנוש בחברה.

חברת הסטארט-אפ C2A סקיוריטי תומכת בפעילות שחמט לילדי העוטף והצפון בשיתוף עם ירושחמט – מועדון השחמט של ירושלים. החברה רכשה ערכות שחמט-גן ענקיות וגם עשרות ערכות שולחניות, שאותן היא מחלקת לכבוד חנוכה לילדים המפונים בבתי המלון שמשתתפים בפעילות.

מאז אירועי ה-7 באוקטובר, המדריכים המתנדבים של מועדון ירושחמט מגיעים באופן קבוע לבתי המלון בים המלח ובירושלים ומלמדים את כל מי שמעוניין להכיר את המשחק הקלאסי והמאתגר. יש גם כאלה שכבר יודעים שחמט והם נעזרים במדריכים כדי לקבל טיפים ולשפר יכולות.

את הפעילות יזם ד"ר דניאל מוסקוביץ, יו"ר הוועד המנהל של עמותת ירושחמט בהתנדבות מזה שנים, ועובד בחברת C2A Security כמתמטיקאי וכראש צוות אלגוריתמיקה בחברה.
מוסקוביץ מחזיק בתואר אלוף בכמה תחרויות, בהן אלוף השחמט של המכבייה, של ירושלים ועוד.

"מדי שבוע מעגלי השחקנים הצעירים שלנו מתרחבים, הילדים מצפים לביקור המדריכים, ולאחרונה יש גם הורים שהתחילו להצטרף", הוא מספר. "כמשחק שדורש הרבה חשיבה וריכוז, השחמט מספק לילדים העצמה אישית וגם הסחת דעת מהמציאות החריגה שלהם. הוא מחזיר להם תחושה של נורמליות לחיים. בזכות התרומה של C2A סקיוריטי, הילדים נהנים לשחק ולהתאמן גם כשהמדריכים לא איתם. מעבר למשחק, שחמט הוא גם כלי שמלמד סבלנות, תכנון וחשיבה עמוקה, קבלת החלטות, והתמודדות מול קשיים וכישלונות.
מי יודע, אולי אחד הילדים או הילדות שכבר התאהבו במשחק יגיעו יום אחד לאליפות ארצית או בינלאומית?
"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים