איגוד ההיי-טק מחבק את משפחות העוטף

איגוד ההיי-טק של התאחדות התעשניים העניק לילדים מפונים מהעוטף מחשבים ומכשירי iPAD תרומת אלמול טכנולוגיות

מאיה שוורץ ומריאן כהן מאיגוד ההיי-טק של התאחדות התעשיינים מעניקים מחשבים ומכשירי IPad לילדי העוטף המפונים.

בשבועות האחרונים גייס איגוד ההיי-טק הישראלי של התאחדות התעשיינים עבור ילדי העוטף עשרות מחשבים ניידים ומכשירי iPAD תרומת אלמול טכנולוגיות לצורך התמיכה והתמודדות עם המצב החדש שבו הם נמצאים.

בסוף השבוע העניקו מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק של התאחדות התעשיינים, יחד עם מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק, למשפחות מפונים מהעוטף שנמצאות באילת.

"מתחילת המלחמה אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת להירתם מההיבט של החזית הטכנולוגית", אמר כהן. "במאמץ זה התגייסנו למען משפחות רבות שנאלצו לעזוב את הבתים, וכעת ילדיהם יוכלו להשתלב עם מערכת חינוך שפועלת מרחוק ולהתחבר לחיים יותר מוכרים ומסגרות שגרתיות בתוך המציאות המורכבת של ימינו".

"אנו מחויבים לשתי משימות עיקריות בעורף", ציינה שוורץ. "ראשית, חיזוק הכלכלה והרציפות העסקית. אנחנו חייבים לשמר את מה שבנינו פה במשך 75 שנים – ההיי-טק, החברות, הלקוחות, היחסים הכלכליים עם מדינות בחו"ל. כל אלו חייבים להישמר ואנו עושים ונמשיך לעשות ככל שביכולתנו לבצע זאת. הדבר השני הוא תמיכה במשפחות הנפגעים והמפונים, תוך העלאת המורל. וזאת בייחוד כשמיטב בנינו ובנותינו נלחמים לטובת מדינת ישראל. אנו חייבים לשמור על מורל גבוה, כך נוכל לתת להם כח לנצח".

סשה קדישביץ, מנכ"ל אלמול טכנולוגיות: "משפחת אל מול גאה לתמוך במשפחות המפונים, ואין ספק כי תמשיך להוות כתף תומכת עבורם גם בהמשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים