מייטים תסייע לפליטים אוקראינים במציאת עבודה בחברות היי-טק

מייטים, המספקת שירותי גיוס גלובליים וייעוץ במשאבי אנוש לחברות היי-טק בארץ ובעולם, תחבר בין חברות היי-טק בישראל לפליטים אוקראינים ותסייע להם במציאת עבודה

מאיה אשכנזי, מנכ״לית חטיבת ההשמה, מייטים.

מייטים (MyTeam), המספקת שירותי גיוס גלובליים וייעוץ במשאבי אנוש לחברות היי-טק בארץ ובעולם, יוצאת ביוזמה מקומית ובינלאומית לסייע לפליטים אוקראינים למצוא עבודה בחברות היי-טק ישראליות ולספק עבורם שירותים מרחוק.

מייטים מעוניינת לחבר בין פליטים אוקראינים מתחומי ההיי-טק והטכנולוגיה שאיבדו את מקום עבודתם בעיר הולדתם, לחברות טכנולוגיה ישראליות. החברה קוראת לחברות היי-טק ישראליות ובינלאומית שרוצות לקלוט פליטים לשלוח אליה בקשות, ללא עלות, והיא תפעל לסייע לכל מי שצריך להשתלב בשוק ההיי-טק הישראלי, משרדי או מרחוק.

בנוסף, מייטים מזמינה כל מי שיש לו חברים או קרובי משפחה מאוקראינה שזקוקים לעזרה במציאת עבודה התואמת את כישוריהם, לשלוח את קורות חייהם ולחבר בינם לבין החברה.

מאיה אשכנזי, מנכ״לית חטיבת ההשמה של הקבוצה, ציינה, כי "אנחנו רואים בכאב רב את האירועים באוקראינה. כחברת השמה וגיוס, אנו מעסיקים גם עובדים באוקראינה ואנחנו מתעדכנים מהם על המצב הקשה. לצד זה, חברות ישראליות רבות מחפשות עובדים במקצועות הטכנולוגיים, ומוכנות בשמחה להעסיק עובדים שלא נמצאים בארץ בשיטת 'מרחוק', וכל מה שדרוש להם זה מחשב וחיבור סביר לאינטרנט. אנו מבקשים לסייע לפליטים שעוסקים במקצועות אלה ולחבר ביניהם לחברות ההיי-טק הישראליות, כמו גם לחברות היי-טק שאנו מייצגים ברחבי העולם. כמעסיקים, כהורים לילדים, לא יכולנו לשבת בצד לאור המראות באוקראינה, ואנו מקווים שבתרומה הקטנה הזאת נוכל לסייע".

לשליחת קורות חיים לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים