פלאפון, יס ובזק בינ"ל תרמו "משלוחי מנות" סלולריים ליתומים מאוקראינה

המשלחת בפעולה.

משלחת של עובדי פלאפון, yes ובזק בינלאומי  הגיעה עם "משלוחי מנות" של עשרות טאבלטים ומכשירי טלפון של סמסונג עם כרטיסי סים של פלאפון למרכז השדה של קק"ל בנס הרים, שם שוהים כ-100 ילדים ובני נוער יתומים יהודים מאוקראינה וכ-40 מבוגרים, שנמלטו מהמלחמה לישראל. העובדים העניקו להם את המכשירים, שיאפשרו לילדים להעביר את הזמן במהלך השהות שם ואף ליצור קשר עם יקיריהם שנותרו באוקראינה.

"אנחנו שמחים להיתרם ולסייע לפליטי המלחמה לשמור על קשר עם החברים והקרובים שנשארו באוקראינה", מסביר יהודה דבוש, מנהל תיק לקוחות אסטרטגי בפלאפון, שהשתתף בחלוקת המכשירים. "חג פורים הוא החג המשמח ביותר בלוח השנה היהודי, והוא מספר סיפור על יהודים שניצלו מגזירה. גם כאן הילדים הגיעו לישראל וניצלו מהמלחמה שמתרחשת בביתם ואין מרגש יותר מלשמח אותם ולחגוג איתם. תודה לאבישי מזרחי מקק"ל שאפשר לנו את המפגש הזה".

זלמן בוקיעט, מנכ"ל מרכז עלומים הודה לנציגי החברות אמר: "באמת לא ציפינו, הלכתם בגדול, אין מילים להודות לכם. שימחתם מאוד את הילדים".

מעבר למכשירים הסלולריים חילקו העובדים לילדים משלוחי מנות קלאסיים ותחפושות שנאספו על ידי עובדי פלאפון, yes ובזק בינלאומי במתקני החברות השונים בכל רחבי הארץ. העובדים סייעו לילדים להפעיל את המכשירים הסלולריים והטאבלטים החדשים שקיבלו.

נוסף על כך, פלאפון גם חילקה מאות כרטיסי סים לפליטים שהגיעו מאוקראינה השוהים בבתי מלון ונרתמה לסייע גם למתנדבי ארגון איחוד הצלה באוקראינה ותרמה חבילות גלישה כדי שיוכלו לשמור על קשר עם החפ"ק המפעיל אותם מהארץ ועם המשפחה בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים