משקיעים בעתיד

דיוויד אסיא, מייסד מג'יק ויו"ר eToro, היה אחד מאורחי הכבוד של Next HIT 2012, אירוע ראשון מסוגו שנערך לא מכבר במכון הטכנולוגי בחולון. אורח מכובד נוסף היה פרופסור גדי גולן, נשיא המכון. מטרת האירוע היתה חשיפה של פרויקטים שיזמו סטודנטים של המכון בפני קבוצה של 25 משקיעים, אשר נמנים על מועדון המשקיעים Speed Club. בראש המועדון עומד טוביה מרמרלי, מנהל NetMe Ventures, שמסר שזהו אירוע ראשון בסדרת אירועים דומה שתצא לפועל בעתיד.

בקהל נכחו כ-90 משתתפים, ביניהם 25 משקיעים מבכירי התעשייה, אשר מייצגים הון כולל של כ-600 מיליון דולרים. 40 מתוך 52 המיזמים שנבחנו בטרם האירוע הם מיזמי היי-טק בשלבים שונים של מחזור החיים. נציגי הפרויקטים הנבחרים הופיעו בפני המשקיעים, לא לפני שעברו תדרוך קפדני כיצד להציג את הפרויקט על פי מתודולוגיה שפיתחה NetMe Ventures, יוזמת האירוע. מרמרלי מסר, כי זהו אירוע הראשון בסדרת אירועים דומה שתצא לפועל בעתיד.

והתוצאות? בוודאי נשמע עליהן בהמשך.

מימין: פרופסור גדי גולן, נשיא המכון הטכנולוגי בחולון; ודייויד אסיא, מייסד מג'יק ויו"ר eToro

טוביה מרמרלי, מנהל NetMe Ventures

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טוביה

    עוד משהו קטן... שם מודון המשקיעים הינו: Seed Club IL

  2. טוביה

    תודה על הידיעה. אני שמח לדייק במספר ענינים כדלקמן: 1.האירוע היה מפגש בין משקיעים לבין חברות סטארטאפ רציניות בתחומי ההייטק השונים , לצד פרוייקטי גמר יפים של סטודנטים בעיצוב תעשייתי (לא הייטק). למען האמת הצגת האירוע כאירוע סטודנטיאלי עושה עוול ל11 חברות הסטארטאפ (שנבחרו מבין 40 שהגישו מועמדות!). המשקיעים שנכחו במקום הגיעו מתחום ההייטק ברובם. השילוב בין ההייטק לחינוך אכן היה מרענן. 2.שם השיטה המדוייק הינו Seed Speed Dating . זוהי שיטה ל"שידוך" בין משקיעים ליזמים , באפן מהיר, כנגד השעון הממוחשב, בדומה לחרויות שחמט. 3.פרופ' גולן לא היה רק אורח אלא , ביחד עם צוותו והצוות של NetMe Ventures, פעל ודחף להצלחת האירוע שהתקיים בחסות המכון הטכנולוגי בחולון.

אירועים קרובים