מהנדסות ערביות ויהודיות בונות קהילה של נשות היי-טק

מפגש נשות היי-טק של ארגון צופן.

ארגון צופן ערך אירוע לסטודנטיות ממקצועות ההיי-טק ומהנדסות ערביות ויהודיות, במטרה לעודד את הישגיהן של נשים בטכנולוגיה וליצור קהילה של תמיכה לנשים מקצועניות ובמטרה לצקת תוכן בצורך של הנשים בתעשייה לביסוס קהילה ולתת להן הזדמנות להכיר, להתחבר ולטוות יחד את החוטים ליצירת רשת.

האירוע, שנערך בסוף השבוע במלון לאונרדו פלאזה בחיפה, כלל הרצאות ושולחנות עגולים, שהובילו מהנדסות מנוסות מחברות מובילות בתחום, בהן אינטואיט, בוסטון סיינטיפיק, KLA, אפל ומטא.

"כנס המהנדסות הערביות והיהודיות של צופן הוא הבסיס לבריאתה של קהילת נשות היי-טק; קהילה מחוברת, מקושרת וממנפת, שאנו בצופן מבקשות להקים יחד עם חברות ההיי-טק והמהנדסות עצמן", אמרה מייסם ג'לג'ולי, מנכ"לית ארגון צופן. "הכנס הזה הוכיח עד כמה המהנדסות צמאות להשתייך לקהילת נשים מעצימה, קהילה שבה הן משתפות, מתייעצות, מכירות, חולקות קשרים והופכות לכוח נשי מוביל. יש מעט מדי נשים היי-טקיסטיות ועוד פחות מכך היי-טקיסטיות ערביות. מדובר בקריירה תובענית שאינה נעדרת אפליה, חוסר פרגון, ולעיתים גם חוסר אמון ביכולותיהן. נוכחות של נשים בתפקידי מפתח בתעשייה תסייע במציאת הדרכים לשמירה על איזון עבודה-בית, שממנו ייהנו גם גברים. צופן, כארגון המקדם חיים משותפים, גאה בנוכחות המרשימה של מהנדסות ערביות ויהודיות, גאה על השיח המקרב, המעשיר, המלמד שנוצר בכנס, שללא ספק מוכיח את כוחו של הביחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים