מארוחה להרצאה: כך צוין יום האישה הבינלאומי בכמה חברות טק

נשות 365Scores ביום האישה הבינלאומי.

חברות היי-טק רבות בארץ בחרו לציין את יום האישה הבינלאומי, שחל בשבוע שעבר, במגוון פעילויות: ארוחה מפנקת, הרצאה מעשירה, שי קטן לכל אישה ועוד. ליקטנו עבורכם, ועבורכן, כמה מהן.

סילברפורט המשיכה במסורת של שנים בחברה, והזמינה את כל העובדות והמנהלות בה לארוחת צהרים חגיגית במסעדה בתל אביב. הארוחה כללה הרמת כוסית, שיח מעניין ושי קטן לכל עובדת. בסילברפורט מציינים כי החברה כמעט ושילשה את כמות העובדות והמנהלות בה בשנה האחרונה.

ארוחה דשנה לנשות סילברפורט ביום האישה הבינלאומי. צילום: יח"צ

ורביט ערכה השנה, לרגל יום האישה, שיחה בין נשות החברה, בארץ ובחו"ל, להבן גירמה – דמות מעוררת השראה, שלוקה בעיוורון ובחירשות. המוגבלויות של גירמה לא מנעו ממנה לפרוץ גבולות. גירמה היא האדם העיוור הראשון שסיים את לימודיו בבית הספר למשפטים באוניברסיטת הרווארד, ובמשך השנים היא קיבלה פרסים רבים, כגון הפרס על שמה של הלן קלר.

בשיח עם נשות ורביט סיפרה גירמה על ההתמודדויות שלה עם העיוורון והחירשות, על המצוינות מול המצוקה ועל החשיבות שבנגישות לבעלי מוגבלות. היא ציינה כי "התמודדות עם אתגרים היא הזדמנות למצוא פתרונות חדשים". נשות החברה נהנו מהשיחה מעוררת ההשראה והמרגשת עימה.

365Scores אפשרה לנשות החברה להשתתף בשבוע שעבר בשיעור יוגה ובארוחת בוקר חגיגית, שכללה הרמת כוסית, שיחה ושי. מהחברה נמסר כי במהלך השנה האחרונה היא הכפילה את כמות הנשים שעובדות בה בתפקידים טכנולוגיים.

עותקים של הספר אגדות אמיתיות מאת שהם סמיט, שחולקו לא.נשי Veev לרגל יום האישה הבינלאומי.

עותקים של הספר אגדות אמיתיות מאת שהם סמיט, שחולקו לא.נשי Veev לרגל יום האישה הבינלאומי. צילום: יח"צ

ב-Veev בחרו לציין את יום האישה בחלוקת ספר לכל העובדים – גם הגברים. כולם קיבלו במתנה את ספרה של שהם סמיט אגדות אמיתיות: 50 נשים לגדול איתן בישראל. מהחברה נמסר כי "הספר נבחר מתוך רצון להזכיר שלאורך כל ההיסטוריה היו נשים מובילות ועוצמתיות, בדיוק כמו הא.נשים שאנחנו מעסיקים".

הספר כולל 50 סיפורים על ילדות שגדלו להיות טייסות, חוקרות, מנהיגות, יזמות, מנצחות ומה לא, על מנת להראות שאם רוצים.ות – הכול אפשרי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחת

    חבל שעושים אירועי יום האשה רק לעובדות, זה חוטא למטרה. צריך תמיד לשים דגש על אירועים לכל העובדים.

אירועים קרובים