גיבורי וגיבורות העל של איטרניטי

גיבורי העל של איטרניטי. מימין: לאה כהן המאירי, משנה למנכ"ל, אסף בר, מנכ"ל - איטרניטי מקבוצת אמן, אריאל עוז, מנהל הטכנולוגיות בקבוצת אמן, זיו נכט, סמנכ"ל Hybrid Integration באיטרניטי.

עשרות עובדי מטה של חברת הדטה איטרניטי מקבוצת אמן יחד עם בכירי החברה התכנסו בבר הג'מס בפתח תקווה למפגש סיכום שנת 2022 ואסטרטגיה לשנת 2023.

מנכ"ל החברה, אסף בר, הפתיע את הנוכחים עם בובות קטנות של גיבורי וגיבורות על, שיוצרו במיוחד בדמותם של בכירי החברה, כאות הוקרה על תרומתם המשמעותית לפעילות האינטנסיבית של החברה בשנה האחרונה.

באירוע חשף בר, כי במהלך השנה האחרונה החברה ביצעה יותר מ-350 פרויקטי דטה חדשים ומגוונים בתחומי ה-AI וה-ML והאנליטיקה, שבוצעו באמצעות מרכז הפיתוח של החברה, לצד יותר מ-250 דאשבורדים שפיתחה החברה עבור ארגונים גדולים המבוססים על פלטפורמות מגוונות (פאוור ביאיי, קליק, טאבלו ועוד…). בין הלקוחות נמצאים גופים ביטחוניים, מרכזי חינוך ואוניברסיטאות, ארגונים מעולמות הקמעונאות וארגונים פיננסיים וטכנולוגיים.

"הייתה שנה עמוסה ומוצלחת בזכות מאות גיבורי וגיבורות העל של איטרניטי" סיכם בר. "התנופה של איטרניטי ממשיכה, וכיום אנחנו מרימים ראש, ובגאווה אומרים שאנחנו חברת הדטה המובילה בישראל, שמעמידה סטנדרטים חדשים של חדשנות וכלים מהפכניים מחזית הטכנולוגיה העולמית באופן אובייקטיבי וייחודי. אנחנו לא מורידים רגל מהגז ונמשיך להגביר את הקצב גם ב-2023".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים