KLA ציינה את יום השפה הערבית

חאפלה ערבית כמיטב המסורת ב-KLA.

יום השפה הערבית שחל בשבוע החולף נחגג ב-KLA ישראל בשלל פעילויות.

וואסים נימרי, מהנדס אלקטרוניקה בכיר, ואתגר מרקוס, מנהל תעשייה חכמה וחדשנות, התארחו באולפן השקוף של האתר בוקרא.נט, אשר הוקם בלב העיר נצרת וקושט ברוח החג. נימרי סיפר, כי "לפני יותר מ-15 שנים, כאשר סיימתי לימודי הנדסת אלקטרוניקה באורט בראודה, זה לא היה טריוויאלי למצוא עבודה בהיי-טק, ולקח לי הרבה זמן להתברג בתעשייה ולהגיע לתפקיד טוב ולמעמד גבוה. למהנדסים הצעירים של היום קל יותר. KLA מפרסמת שלטי חוצות וסרטוני גיוס בערבית, היא מקיימת אירועי זרקור בנצרת, למשל, או בפקולטות הרלוונטיות באוניברסיטאות, בערבית. עובדים שלנו מהחברה הערבית משתתפים באירועים האלה ומדברים עם המועמדים, וזה מקל מאד על התהליך. היום יש הרבה יותר מודעות למותגKLA  ברחוב הערבי, בעיקר בקרב סטודנטים להנדסה".

עוד במסגרת יום השפה הערבית, הקימו עובדים ערבים – חברי פורום עמיתים ב-KLA – דוכן חגיגי בחדר האוכל באתר החברה במגדל העמק, ולימדו את כלל העובדים לכתוב ולהגות את שמותיהם בערבית. בנוסף, חן קופרמן מנכ"ל עמותת Blend.Ar, לימד את העובדים משפטי פתיחה וברכות מקובלות בשפה הערבית, מילים וביטויים שנהוג לומר בסיטואציות שונות ועוד.

אורי תדמור, נשיא KLA, עם תג השם בערבית.

אורי תדמור, נשיא KLA, עם תג השם בערבית. צילום: KLA

"אנחנו משקיעים משאבים עצומים בתהליכי גיוון והכלה, ואלו מוכיחים את עצמם גם בשלב הגיוס וגם בשלב ההכלה והשימור של העובדים בארגון", אומרת ויקי פלטניק, מנהלת גיוון והכלה, אירופה וישראל. "רק בשנה האחרונה הכפלנו את מספר העובדים מהחברה הערבית, וכעת אנחנו מסתמכים על מודל העבודה המוצלח הזה ומעתיקים אותו לאוכלוסיות אחרות, כמו החברה החרדית, למשל".

גאים בתגי השם החדשים ומתרגלים את הברכות, פנו העובדים ליהנות מחאפלה חורפית בחדר האוכל, עם קפה ערבי מהביל וקינוחים מתוקים כמיטב המסורת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים