סייבריזן חגגה את חנוכה עם עמותות חברתיות

עובדות בסייבריזן באחד מאירועי החנוכה של החברה.

סייבריזן בחרה לחגוג את חג החנוכה בחמישה טקסי הדלקת נרות בשיתוף חמש עמותת נבחרות מתוך כלל העמותות שאיתן החברה משתפת פעולה במהלך השנה. אחת המטרות הייתה לגייס מתנדבים מעובדי החברה לעמותות אלה. בכל יום אירחה סייבריזן נציגים מאחת מאותן עמותות, שהציגו לעובדים כל עמותה את הפעילות שלה ופירטו על מהות ההתנדבות בה.

בנר הראשון היא אירחה את נציגי עמותת סיראג', שפועלת למען שילוב בני ובנות החברה הבדואית בתעשיית ההיי-טק הישראלית, על מנת לצמצם את הפערים החברתיים. בנר השני התארחו במשרדי סייבריזן נציגי עמותת מנהיגות צעירה, שפועלת לצמצום פערים חברתיים וכלכליים באמצעות יוזמות לפיתוח תעסוקה והקניית הכשרות מקצועית. יום לאחר מכן הגיעו לשם אנשי תופסים כיוון – עמותה שפועלת להשגת תעסוקה הולמת לצעירים אקדמאים בפריפריה החברתית-גיאוגרפית. את הנר הרביעי הדליקו אנשי סייבריזן עם נציגי עמותת טק קריירה, שפועלת עם צעירים יוצאי אתיופיה כדי להקנות להם כרטיס כניסה לעולם ההיי-טק, באמצעות הכשרה מקצועית איכותית. ולבסוף, בנר החמישי היא אירחה את אנשי עמותת חינוך לפסגות, שעושה לצמצום הפערים החברתיים על ידי יצירת שוויון הזדמנויות ומובילות חברתית לנוער בעל פוטנציאל למצוינות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית.

הדס פטאל, אחראית קשרי קהילה בסייבריזן, אמרה ש-"כשחשבנו על הדרך שבה נציין את חנוכה השנה, בחרנו להתמקד במוטיב האור, וכך עלה הרעיון לשלב את העמותות שאתן אנחנו פועלים במהלך השנה. סייבריזן שמה דגש על עשייה חברתית ובהתאם, ניצלנו את הדלקת הנרות היומית לאירוח שותפינו לדרך. בכל יום הוזמנו אלינו נציגי העמותות השונות, שסיפרו על מהות שיתוף הפעולה, על העשייה המשותפת ועל החוויות האישיות של החניכים והמתנדבים מסייבריזן. יחד הדלקנו נרות חנוכה, שרנו משירי החג וקינחנו בסופגניות. היה מרגש ומרחיב לב לארח את השותפים שלנו ולחוות יחד את האור והעוצמה שבנתינה – הן לתורם והן לנתרם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים