איזו ענקית היי-טק נתנה חסות לקליפ הרשמי של חודש הגאווה?

עדן חסון ואלה לי. צילום: אור דנון

דיילי ציפי גאה במיוחד לספר לכם שדל, שכמעט מיותר לציין שהיא אחת מענקיות ההיי-טק העולמיות, נתנה חסות לקליפ (ושיר) הגאווה הרשמי של ישראל – שימי פס, בביצוע עדן חסון ואלה לי, שעוררה גאווה כשיצאה באחרונה מהארון.

מתן החסות, שכולל גם הצגת מחשבים של דל בקליפ, יושב בול על אחד הערכים הבולטים של החברה – מחויבות לגיוון, הכלה, שוויון גזעי, הגברת הייצוג וטיפוח סביבה כוללת, ללא הבדל דת, גזע, מין, נטייה מינית וזהות מגדר. התמיכה בעובדים ומתן האפשרות להיות מי שהם – בין אם מדובר בנשים, חברי קהילת הלהטב"ק, אנשים בעלי יכולות שונות וקבוצות אחרות שאינן מיוצגות – הן בין הערכים ש-דל דבקה בהם. החברה פועלת ברוח זו בשוטף – בחברה, בקהילה ובמדינות שבהן היא נמצאת. כמו בחברות היי-טק רבות, גם ב-דל יודעים שגיוון והכלה יוצרים סביבה בטוחה ויצרנית, שמעודדת דיאלוג פתוח והבעה חופשית של רעיונות, ללא הטרדות, אפליה והתנהלות עוינת.

הערכים הללו הם אלה שהביאו את החברה לתמוך בקליפ, שמבוצע על ידי שניים מהכוכבים הגדולים של ישראל וילווה את כל אירועי הגאווה של עיריית תל אביב-יפו, בהובלת המרכז הגאה ומחזיק תיק הגאווה בעירייה, איתי פנקס-ארד. השיא של האירועים יהיה מצעד הגאווה, שחוזר השנה – ובגדול, ויתקיים ביום ו' הבא, ה-25 ביוני, על חוף ימה של תל אביב – מחוף בוגרשוב ועד לפארק צ'ארלס קלור.

עדן חסון ואלה לי. צילום: אור דנון

עדן חסון ואלה לי. צילום: אור דנון

הקליפ נכתב והולחן על ידי חסון לצד צמד היוצרים מהחזקים בישראל – דולי ופן (דולב רם ופן חזות), שאחראים ללהיטים מלכת השושנים (שגם הוא החל כקליפ לחודש הגאווה), קומסי קומסה, השמיים נעולים ועוד. המפיק המוזיקלי של הקליפ הוא יעקב למאי הוותיק. היוזמה, החיבור וההפקה האמנותית של הקליפ בוצעו על ידי שמעון שירזי, בעל קילומטראז' ארוך מאוד במסיבות ובאירועי גאווה. הבמאי הוא עומר טובי, שביים את הקליפים הגדולים של ליין המסיבות הגאה אריסה במצעדי הגאווה בעשור האחרון. כל אלה אחראים למסר של השיר והקליפ – קריאה לחופש, לסובלנות ולהעצמה אישית של כל אחת וכל אחד, בדיוק כפי שהם.

השתתף בהכנת האייטם: יניב הלפרין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים