גדולה מהחיים: אות הוקרה לנטלי גבאי על תרומה לילדים חולי סרטן

יגאל פדאל ואלון כהן מעניקים את אות ההקרהלנטלי גבאי (במרכז) צילום: יח"צ

אם יש דבר שדיילי ציפי אוהבת (כמעט) יותר מכל הוא התנדבות ותרומה למטרות נעלות. אחת מהן היא סיוע לילדים שגורלם לא שפר עליהם וחלו במחלת הסרטן. יוזמה מקסימה ומעוררת הערכה למען אותם ילדים היא נבחרת המנכ"לים והמנמ"רים, שבכל שנה משתתפים באתגר הספורט האתגרי טאף מאדר, שמתקיים בבריטניה, ואוספים סכום נכבד למען ילדי עמותת גדולים מהחיים, שמטפלת בילדים אלה ומקימה עבורם "גני חלומות". יש כבר שניים כאלה והשלישי בדרך.

השנה – בגלל הקורונה, כמובן – הם לא יכולים היו לנסוע לבריטניה, וקיימו במקום זאת ריצת התרמה למען הילדים באורך של 10 ק"מ, עד לפסגת החרמון.

יגאל פדאל ואלון כהן מעניקים את אות ההקרהלנטלי גבאי (במרכז) צילום: יח"צ

יגאל פדאל ואלון כהן מעניקים את אות ההקרהלנטלי גבאי (במרכז) צילום: יח"צ

נטלי גבאי היא בין הדמויות הבולטות בפרויקט, שמוביל אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הקבוצה, ורתמה אליו את אנשים ומחשבים, שם היא משמשת כסמנכ"לית השיווק והאירועים. בפרויקט משתתפים עשרות מנכ"לים ומנמ"רים, שהשנה שברו את השיא ותרמו סכום כולל של 1.7 מיליון שקלים – כסף שללא ספק יעזור לילדים אלה בהתמודדותם עם המחלה.

השנה נבצר מגבאי מלהגיע לאתגר. אלא שכהן ויגאל פדאל, סמנכ"ל מערכות המידע של נשר תעשיות מלט וגזבר הקבוצה, לא ויתרו, והחליטו לנצל את ההזדמנות על מנת להעניק לה אות הוקרה מיוחד. כדי לעשות זאת, הם הגיעו עד לביתה בראשון לציון.

דיילי ציפי שולחת לה הערכה רבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים