הראש הדיגיטלי מציג: תכניות "לייב" בהגשת ובעריכת יעקב אילון

בתמונה מימין למעלה: פרופ' ישע סיון, מומחה לחדשנות דיגיטלית ומנכ"ל איי-8, יעקב אילון המגיש והעורך, ו- אנטוניו אספניה סוריאנו יועץ ומנהל בכיר ב-Accenture העולמית. צילום מסך

קהילת הראש הדיגיטלי – הבית של מנהיגי הדיגיטל בישראל – אשר בראשה עומד פרופ' ישע סיון, מומחה לחדשנות דיגיטלית ומנכ"ל איי-8 (i8) ממשיכה את סדרת התכניות המיוחדת לבכירים, לחברי הקהילה וללקוחות ושותפי חברות איי-8 ואקסנצ'ר (Accenture). סדרת התוכניות "הראש הדיגיטלי לייב" מתנהלת בפורמט של העמקה ודיון ומתקיימת באופן מקוון דרך זום (Zoom), בעריכתו והגשתו של יעקב אילון.

במפגש שנערך באחרונה התארח אנטוניו אספניה סוריאנו יועץ ומנהל בכיר ב-Accenture העולמית. לאספניה סוריאנו ותק של למעלה מעשרים שנה בחברה, בתחומים שונים דוגמת מוצרי צריכה, קמעונאות ומדעי החיים, וניסיון של למעלה מ-12 שנים בהובלת תכניות טרנספורמציה/CRM מורכבות, מנקודת מבט מקומית ובינלאומית ב-Salesforce Multi-Cloud וב-Veeva.

הרצאתו של אנטוניו עסקה בנושא – איך הקורונה תשנה את הצרכן ומה המנכ"לים יכולים לעשות בכדי להתאים את החברות לשינוי זה.

המשבר הזה הוא שונה. מיליארדי אנשים ברחבי העולם שינו את ההתנהגות שלהם כמעט באופן מיידי, עם השפעה עמוקה ומתמשכת לעסקים באשר הם. כתגובה למשבר חברות גדולות באירופה פועלות בנושאים של חדשנות ואחריות חברתית. אנטוניו נתן מספר חברות כדוגמה לכך.

בעקבות השינויים הללו, Accenture טבעו חמישה חוקים לטרנספורמציה דיגיטלית עבור מנכ"לים שכדאי שייושמו במהלך ואחרי משבר הקורונה, בנוסף לנקודות חדשות שעליהם להבין בעקבות השינויים הצרכניים שיצר המשבר:

לעבור לענן – על המנהלים לבנות בסיס דיגיטלי ולבסס אותו במהירות על פני העסק שלהם. וזה אפשרי רק עם בסיס ענן חזק, המספק את היתרונות בחדשנות, ביעילות ובכישרון לעשות דברים בצורה מהירה.

לבנות את ה-A-Team הדיגיטלי שלך – חברות חייבות להיות מצוינות דיגיטלית בכדי לתת מענה מהמעלה הראשונה ללקוחות. אך יצירת בסיס דיגיטלי במהירות לא יכולה להיעשות לבד. היא דורשת קשרים מסוגים חדשים עם חברות דיגיטליות, טכנולוגיה וענן. גייסו את הקומץ שיכול לעזור לכם לבנות ולהיות חלק מהליבה הדיגיטלית של העסק.

ללמוד – ארגונים חייבים לחשוב מעבר לדרכים המסורתיות של עשיית עסקים כדי לפתור בעיות מורכבות. חשוב ללמוד עוד מלקוחותיכם, מעובדיכם ומהמובילים בענפים זהים לשלכם ואחרים.

לעבור למודל "רזה" – כמעט בן לילה ארגונים החלו לעבוד מהר בכדי להפוך להיות דיגיטליים ולעבוד מרחוק, ומנכ"לים טוענים שהם לא רוצים לחזור למצב הקודם. בכדי לשמר את רמת הגמישות הזו יש לקחת בחשבון וללמוד את המחסומים הפנימיים שנפלו בזמן המשבר ואז ליצור תהליך קבלת החלטות "רזה". יש לייעל את הרכש ולפתח את התרבות הארגונית כך שתתמוך בדרך העבודה החדשה.

לעבוד עם מטרה – בכדי לעבוד במהירות מנהל צריך את האנשים שלו איתו. יש להגדיר מראש את המטרה, מהם השינויים שרוצים לבצע ולרתום את כוחם של העובדים להניע את השינוי ולפעול בזריזות.

לדברי אספניה סוריאנו ועל פי אקסנצ'ר, חברות שיבינו את אופיו הייחודי של משבר זה ויישמו את כללי השינוי החדשים הללו, יזכו בהזדמנות לצאת חזקות יותר מהמשבר ולהיות מנהיגות המחר.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה (מהזום)

בתמונה מימין למעלה: פרופ' ישע סיון, מומחה לחדשנות דיגיטלית ומנכ"ל איי-8, יעקב אילון המגיש והעורך, ו- אנטוניו אספניה סוריאנו יועץ ומנהל בכיר ב-Accenture העולמית. צילום מסך

בתמונה מימין למעלה: פרופ' ישע סיון, מומחה לחדשנות דיגיטלית ומנכ"ל איי-8, יעקב אילון המגיש והעורך, ו- אנטוניו אספניה סוריאנו יועץ ומנהל בכיר ב-Accenture העולמית. צילום מסך

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים