השרים אמסלם וגלנט דנו מקרוב על הלמידה מרחוק

מימין: שר הדיגיטל הלאומי, דודי אמסלם, ושר החינוך, יואב גלנט. צילום: יח"צ

שר הדיגיטל הלאומי, דודי אמסלם, ושר החינוך, יואב גלנט, נפגשו לפני ימים אחדים פגישה במטה ישראל דיגיטלית, שנמצא תחת אחריותו של השר אמסלם. בפגישה הוצגו בפני השניים יכולות דיגיטליות בעולמות החינוך והבריאות של משרד הדיגיטל הלאומי.

השרים דנו בכלים ובאפשרויות ללמידה מרחוק בשנת הלימודים הקרובה, והכריזו על שיתוף פעולה ויציאה לדרך עם תוכנית לפתרון – הן ל-1 בספטמבר הקרוב והן לטווח הרחוק.

מימין: שר הדיגיטל הלאומי, דודי אמסלם, ושר החינוך, יואב גלנט. צילום: יח"צ

מימין: שר הדיגיטל הלאומי, דודי אמסלם, ושר החינוך, יואב גלנט. צילום: יח"צ

לדברי השר אמסלם, "דווקא התקופה הבלתי אפשרית הזו של מגפת הקורונה היא הזדמנות יוצאת דופן להטמעת התהליכים הדיגיטליים במערכות החינוך. אי לכך, קיימתי עם השר גלנט ישיבת התנעה ראשונית לקידום תוכנית מקיפה ורצינית במיוחד של לימודים מרחוק, וקיבלנו סקירה מקיפה על העבודה שנעשית ועוד תיעשה במטה ישראל דיגיטלית".

השר גלנט ציין כי "עם כניסתו של אמסלם לתפקיד שר הדיגיטל הלאומי קיימנו ישיבת עבודה משותפת, שבסופה סיכמנו על שיתוף פעולה משמעותי בין המשרדים. הגעתי לישראל דיגיטלית כדי להכריז, יחד עם השר אמסלם, על שיתוף הפעולה, על מנת לקדם את נושא הלמידה הדיגיטלית במערכת החינוך. אני מאמין שהשקעה בחינוך תניב צמיחה במשק הישראלי, ואני מתכוון לקדם את הנושא הדיגיטלי במשרד, בדגש על הלמידה מרחוק. זה טוב לתלמידים, זה טוב למורים וזה יעשה טוב למדינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים