אראל מרגלית מארח את שרת החדשנות האיטלקית ב-JVP

מתרשמת מההיי-טק הישראלי. מימין: פאולה פיסאנו, שרת החדשנות והטכנולוגיה של איטליה, ארעל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP. צילום: ריקי רחמן

רק חזר מהשקת מרכז הסייבר הבינלאומי בשיתוף עיריית ניו יורק – אראל מרגלית כבר מארח במתחם קרן JVP בירושלים את שרת החדשנות והטכנולוגיה של איטליה, פאולה פיסאנו, בפתיחת ביקורה בישראל, שיכלול פגישות עם שר הכלכלה, אלי כהן, וראש הרשות לחדשנות, פרופ' עמי אפלבאום.

מטרת הביקור היא הכרת האקו-סיסטם של ההיי-טק הישראלי וסוד הצלחתו, כדי ליישמו באיטליה. כלכלת איטליה היא הכלכלה השמינית בגודלה בעולם והשלישית בגודלה באיחוד האירופי, אך תעשיית ההיי-טק שלה קטנה והאיטלקים מחפשים דרכים לחזקה.

מתרשמת מההיי-טק הישראלי. מימין: פאולה פיסאנו, שרת החדשנות והטכנולוגיה של איטליה, ארעל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP. צילום: ריקי רחמן

השרה פיסאנו הגיעה למתחם JVP בראש משלחת של לשכת המסחר האיטלקית. מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP, קיים עם השרה סיור במתחם, הכולל חברות סטארט-אפ שונות. השרה קיבלה סקירה מקיפה, לבקשתה, לעבודת JVP בבניית חברות טכנולוגיה לאורך שנותיה ובבניית האקו-סיסטם ליצירת מרכזי חדשנות כפי שנעשה בירושלים, בבאר שבע ובצפון. השרה התעניינה, כמובן, גם בפתיחת מרכז הסייבר הבינלאומי שעיריית ניו יורק ו-JVP חנכו בשבוע שעבר.

"איטליה מחפשת לחזק את הסקטור הטכנולוגי שלה, ובאנו ל-JVP כדי ללמוד מהניסיון והמומחיות שלהם," אמרה פיסאנו, "שותפות עם חברות טכנולוגיה ישראליות חשובה כדי לבצע שיתופי מידע ומומחיות החיוניים לצמיחתה של מדינה".

"אנחנו שמחים לארח פה בירושלים את פאולה פיסאנו, שרת החדשנות האיטלקית," אמר מרגלית. "אנחנו עובדים כבר כמה שנים עם איטליה, הכלכלה השלישית בגודלה באירופה, בתחום הסייבר, בתחום הפוד-טק וגם בתחומים אחרים. הצעירים האיטלקים רוצים לקחת את החברות הגדולות הפרטיות שהם יודעים לפתח באיטליה ולהפוך אותן לחברות בינלאומיות. בשביל זה איטליה צריכה להפוך להרבה יותר בינלאומית לא רק בתחום הרכב, המזון והאופנה שבהם היא מצטיינת – אלא גם בטכנולוגיה. בשביל זה איטליה רוצה את הקשר עם ישראל, ונשמח לסייע בהקמת מרכזי החדשנות על בסיס המודל שהקמנו ב-JVP בירושלים ובניו יורק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים