יח"צ להיי-טק הישראלי – בכנס בינלאומי ביוון

בכנס GCPR ביוון: מימין - נציגת אקוודור, נציג בריטניה, נציגת ארצות הברית, נציגת גרמניה, עידית רוזנברג, נציג סינגפור, נציג פולין, מיכל זילבר, נציגת הולנד ונציגת בלגיה. צילום: אנג'ליקה גואק

משרדי יחסי ציבור, או בקיצור יח"צ, מיח"צנים חברות וארגונים. כל עיתונאי ועורך "מופצץ" – או פחות, אם המשרד יודע איך לעבוד טוב – בידיעות אודות חברות, המוצרים שלהן, האירועים שהן מקיימות ושאר דברים בשבחי הלקוחות. אלא שהפעם, דיילי ציפי שמחה לקבל הודעה על משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורת ששתי השותפות והמנהלות של מחלקת ההיי-טק בו נשאו באחרונה את שבחי תעשיית ההיי-טק הישראלית, באופן כללי, מעבר לים – בכנס שבו השתתפו ביוון.

מדובר בנשות היח"צ ויועצות התקשורת הוותיקות מיכל זילבר ועידית רוזנברג ממשרד רימון-כהן ושות', שהשותפים בו ומנהליו הם בני כהן ורוני רימון. השתיים השתתפו בכנס שערכה רשת יחסי הציבור הבינלאומית GCPR (ר"ת GlobalCom Public Relations) ובמהלך הכנס חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בין הרשת לבין המשרד, שבמסגרתו משרד רימון-כהן ייצג את GCPR בישראל. זה אומר שרימון כהן יציע ללקוחותיו שירותי יחסי ציבור ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. דיילי ציפי מתרשמת.

זילבר ורוזנברג הציגו ל-40 נציגי הרשת ממדינות שונות שהשתתפו בכנס מידע אודות האקו-סיסטם של ההיי-טק הישראלי. המשתתפים התרשמו מהנתונים הגבוהים של כמות האקזיטים והחברות הגלובליות הפועלות בישראל, וציינו שישראל היא מדינת יעד רלוונטית עבור חלק מלקוחותיהם.

בכנס GCPR ביוון: מימין - נציגת אקוודור, נציג בריטניה, נציגת ארצות הברית, נציגת גרמניה, עידית רוזנברג, נציג סינגפור, נציג פולין, מיכל זילבר, נציגת הולנד ונציגת בלגיה. צילום: אנג'ליקה גואק

בכנס GCPR ביוון: מימין – נציגת אקוודור, נציג בריטניה, נציגת ארצות הברית, נציגת גרמניה, עידית רוזנברג, נציג סינגפור, נציג פולין, מיכל זילבר, נציגת הולנד ונציגת בלגיה. צילום: אנג'ליקה גואק

השתיים אמרו לדיילי ציפי ש-"חברות ישראליות מקדישות את מאמצי השיווק והחשיפה שלהן לשווקים בינלאומיים. יש חשיבות רבה לקיומה של סוכנות יחסי ציבור ישראלית שמציעה לחברות אלה, עם דגש על תחום ההיי-טק אבל גם בתחומים אחרים, גישה למדיה הבינלאומית. לא אחת קמפיינים תקשורתיים נכשלים עקב הבדלים בתרבויות של מדינות שונות. הצטרפותנו לרשת GCPR תאפשר לנו לגשר על הפערים ולהציע ניסיון מקצועי וקשרים שנבנו על ידינו".

לדברי רימון, "מחלקת ההיי-טק של רימון-כהן ושות' עובדת עם קרנות הון-סיכון וחברות סטארט-אפ שעיקר השוק שלהן מעבר לים, וכן עם חברות גלובליות שמאמינות בשוק הישראלי ורואות בו פוטנציאל גבוה למאמצי פיתוח ושיווק. שיתוף הפעולה עם GCPR מאפשר לנו להנגיש את ישראל ללקוחותינו הגלובליים ואת העולם הגלובלי ללקוחותינו בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים