ב-LogMein גזרו את הסרט למרכז מצוינות חדש בתחום ה-AI

מימין: עמית בן שחר - מנהל תחום בינה מלאכותית ב-LogMeIn ומנהל המרכז החדש, ויניב רזניק - סמנכ״ל מוצר לתחום חוויית לקוח בחברה, במעמד גזירת הסרט. צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ

LogMeIn, שמספקת פתרונות טכנולוגיים לאינטראקציות עסקיות ובינאישיות מכל מקום בעולם, השיקה באחרונה מרכז מצוינות חדש בתחום הבינה המלאכותית, שממוקם בהרצליה. אירוע ההשקה החגיגי התקיים באחרונה במשרדי החברה בעיר, בנוכחות עשרות עובדיה. את אות הפתיחה נתנו עמית בן שחר – מנהל תחום בינה מלאכותית ב-LogMeIn, שאמון על ניהול המרכז החדש, ויניב רזניק – סמנכ״ל מוצר לתחום חווית לקוח. השניים גזרו את הסרט האדום שנפרס בכניסה למרכז.

המרכז החדש יוביל את המחקר, הפיתוח והחדשנות של החברה בתחום הבינה המלאכותית, תוך התמקדות בשילוב טכנולוגיות שפה טבעית (NLP) וטכנולוגיות זיהוי דיבור לקו המוצרים של LogMeIn.

סיבה נוספת למסיבה היא העובדה שבמהלך החודשים הקרובים תרחיב החברה את פעילותה ותגייס לשורותיה עשרות חוקרים ומהנדסים חדשים למרכז שנפתח.

בן שחר פנה אל העובדים במעמד השקת המרכז ואמר: "עברנו דרך ארוכה כדי להגיע לרגע הזה ולכל אחד מכם יש חלק נכבד בה. היום אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומאתגרת. מרכז המצוינות החדש יאפשר לנו להקדיש כעת זמן ומשאבים רבים יותר כדי לייצר את הטכנולוגיות שישנו את כללי המשחק ולהטמיע אותן באופן גלובלי בכל סל הפתרונות שלנו".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: עמית בן שחר - מנהל תחום בינה מלאכותית ב-LogMeIn ומנהל המרכז החדש, ויניב רזניק - סמנכ״ל מוצר לתחום חוויית לקוח בחברה, במעמד גזירת הסרט. צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ

מימין: עמית בן שחר – מנהל תחום בינה מלאכותית ב-LogMeIn ומנהל המרכז החדש, ויניב רזניק – סמנכ״ל מוצר לתחום חוויית לקוח בחברה, במעמד גזירת הסרט. צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ

צוות LogMeIn בישראל. צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ

צוות LogMeIn בישראל. צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ

עובדי LogMeIn מרימים כוסית לרגל השקת המרכז. צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ

עובדי LogMeIn מרימים כוסית לרגל השקת המרכז. צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים