השולחן העגול הטכנולוגי של קומוולט

בכירי קומוולט ישראל. ה-CTO, יוסי אשכנזי, לקח על עצמו את תפקיד מצלם הסלפי.

קומוולט קיימה באחרונה שולחן עגול טכנולוגי ללקוחות החברה, שבמסגרתו היא הציגה את היכולות וההכרזות החדשות שלה. המפגש התקיים בסטוקו בהדר יוסף בתל אביב ולקחו בו חלק נציגים של יותר מ-100 לקוחות מהארגונים המובילים במשק הישראלי. יוסי אשכנזי, ה-CTO של קומוולט ישראל, הוביל את המפגש, שכלל הרצאות טכנולוגיות מפי מומחים של החברה.

את האירוע פתח שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל, עם דברי פתיחה והוקרה קצרים. לאחר מכן החל הסשן הטכנולוגי של היום, כאשר הדובר הראשון, רוני כפטל, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קומוולט ישראל, הציג את החזון הטכנולוגי של החברה.

משם צללו המשתתפים לסשן טכנולוגי מפי אשכנזי, שארך כשלוש שעות. הסשן כלל דגשים על כלל היכולות החדשות ששחררה החברה ומהווים, לדבריה, ערך מוסף ללקוחות, כמו בינה מלאכותית, אוטומציה, ניתוחי מידע, רגולציה (לרבות תקנות ה-GDPR האירופית), ועדכונים רבים מתחום ניהול המידע.

לאחר הפסקה וארוחת צהריים הציגו דודי שוחט, מהנדס ארגוני בכיר, ואיציק סקוברוניק, מנהל המגזר הביטחוני בקומוולט ישראל, דמו משותף ליכולות שהוצגו, ענו לשאלות המשתתפים, והציגו טיפים וטריקים לקבלת המיטב מפתרון ניהול המידע של החברה ללקוחותיה.

לדברי אשכנזי, "מפגשים טכנולוגיים מסוג זה מהווים את הנדבך החשוב ביותר בחיזוק הקשר עם הלקוחות והבנת הצרכים היומיומיים שלהם. בכוונתנו לקיים מספר מפגשים חשובים מסוג זה לטובת לקוחותינו לאורך השנה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

בכירי קומוולט ישראל. המנכ"ל, יוסי אשכנזי, לקח על עצמו את תפקיד מצלם הסלפי

בכירי קומוולט ישראל. ה-CTO, יוסי אשכנזי, לקח על עצמו את תפקיד מצלם הסלפי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים