הגריז הפורימי של מלם תים

רחבת הריקודים זה לא מסרט אחר עם ג'ון טרבולטה? צילום: מנש כהן

1,000 עובדי ועובדות מלם תים התחפשו, רקדו ובעיקר נהנו במסיבת פורים בסגנון הסרט המוזיקלי הידוע גריז, שהתקיימה באחרונה בחצר נצר בקיבוץ נצר סירני.

העובדים שהגיעו לחגוג התקבלו בכניסה למקום על ידי שחקנים שהתחפשו לדמויות מהסרט. דיילי ציפי, שהוזמנה אף היא לאירוע, אמנם הייתה מעדיפה לראות בו את ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון, אבל נוכחה לדעת שגם השחקנים הישראליים מגלמים היטב את סנדי, דני ושאר הדמויות.

בנוסף, האולם היה מעוצב כדיינר, במרכזו הוצבה מכונית כאילו היא בדרייב אין, קריקטוריסטים ציירו את המשתתפים שרצו בכך והיו גם משחקים. בקיצור – כיף.

אודי וינטראוב, מנכ"ל משותף של מלם תים, נתן את אות הפתיחה להתחיל במסיבת הריקודים, שהובילה להקה שניגנה ממיטב שירי התקופה (שנות ה-50'), בשילוב מוזיקה עכשווית. שיאו של הערב נרשם כשאת הרוקדים הפתיעו אופנועים שנכנסו לתוך הרחבה ברוח התקופה והלהיבו את הקהל, שנהנה לקחת חלק במסיבת ריקודים נוסטלגית שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

דיילי ציפי, שנהנתה להיזכר בלהיטים האלמותיים, כגון Summer loving ו-You're the one that I want, צפתה, נצפתה, התחפשה וחזרה עם תמונות.

רחבת הריקודים זה לא מסרט אחר עם ג'ון טרבולטה? צילום: מנש כהן

רחבת הריקודים זה לא מסרט אחר עם ג'ון טרבולטה? צילום: מנש כהן

איך אפשר חגיגת גריז בלי אופנועים...? צילום: מנש כהן

איך אפשר חגיגת גריז בלי אופנועים…? צילום: מנש כהן

אודי וינטראוב, מנכ"ל משותף במלם תים, על רקע אחד מהג'וק בוקס - תיבות המוזיקה המפורסמות של שנות ה-50'. מעניין איזה שיר הוא בחר... צילום: מנש כהן

אודי וינטראוב, מנכ"ל משותף במלם תים, על רקע אחד מהג'וק בוקס – תיבות המוזיקה המפורסמות של שנות ה-50'. מעניין איזה שיר הוא בחר… צילום: מנש כהן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים