נישאים חזקים מנמרים

סא"ל (מיל') אודי קאוף, סגן נשיא חברת CTI המשווקת את מחשבי Panasonic ToughBook בישראל, נצפה השבוע בביקורו במשרדי אנשים ומחשבים, במהלכו ביקר במאורת הנמר. הוא נצפה מעניק את הפוסטר המיוחל של טיגריס לבן הנושך טאבלט חדש של פנסוניק בסדרת הקשוחים והעמידים – גם בפני נשיכה.

CTI חשפה באחרונה בישראל את סדרת הטאבלטים החדשה של פנסוניק (Panasonic), כשגולת הכותרת היא ה-FZ-G1 – מחשב לוח מוקשח וקל משקל, המבוסס על מערכת הפעלה חלונות 8 (או חלונות 7), מעבד i5 של אינטל (Intel) ודיסק SSD בנפח של 256GB. משפחות המחשבים והטאבלטים ToughBook ו-ToughPad מתאפיינת ברמת הקשחה גבוהה המאפשרת שימוש בציוד בסביבות עבודה קשות: טמפרטורות קיצוניות (גבוהות ונמוכות), עבודה באור שמש ישירה, רטיבות ולחות (כולל תפקוד מלא בגשם), חול, אבק, נפילה, הרעדות, מיגון כנגד הפרעות אלקטרומגנטיות ועוד. בשל האמינות הגבוהה של הציוד, כל המחשבים מבית פנסוניק מגיעים עם שלוש שנות אחריות יצרן. השירות בישראל ניתן על ידי CTI, אשר מהווה Authorized Service Center של מחשבי פנסוניק. בין לקוחות CTI בישראל: צה"ל ומשרד הביטחון, משטרת ישראל, תעשיות ביטחוניות, רשויות מקומיות, חברות בתחומי ה-GIS והמדידה, מפעלי ייצור, מרכזים לוגיסטיים, מוסכי רכב ועסקים קטנים ובינוניים.

אודי קאוף, סגן נשיא CTI, מחזיק בידיו את הטאבלט ה-FZ-G1 ולצדו פלי הנמר, המארח במאורת הנמר שבמשרדי אנשים ומחשבים

פינת קיר המערכת על שלל גיליונות 33 השנים של אנשים ומחשבים. הפינה השולטת בכניסה למשרדים מפוקחת על ידי הטיגריס הבנגלי הלבן, בגודל טבעי - 2.20 מטר מקצה זנב ועד חוטם. מעתה, טיגריס נוסף ניבט מהפוסטר של פנסוניק...

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים