חוגגים חדשנות ב-EMC

ל-EMC ישראל היו באחרונה שבועיים עמוסים במיוחד, עם שני אירועים מרכזיים צמודים והרבה מאוד אורחים בכירים ממטה החברה שבהופקינטון שבארה"ב: האירוע המרכזי של ארגון המכירות והשירותים בניהולו של דני נויברגר, EMC Forum, שהתקיים בתל אביב; וכנס החדשנות העולמי של EMC, השנה לראשונה בישראל, שהתקיים במרכז המצוינות בהרצליה, בניהולה של ד"ר ארנה ברי – סגנית נשיא ב-EMC.

EMC Forum נפתח עם גרסת כיסוי מרגשת של הזמר דניאל סלומון על הפסנתר, לשיר הידוע של דיוויד בואי, Changes. השיר לא נבחר באופן סתמי, אלא בתיאום עם המסר המרכזי שהועבר בכנס והוא השינוי המהפכני שעובר עולם ה-IT לאור מגמות הענן וה-Big Data התופסות תאוצה. 1,000 לקוחות, שותפים עסקיים של EMC ובכירי החברה נכחו באירוע והאזינו לדני נויברגר, שקרא לארגונים מתמהמהים לרדת מהגדר אל המגרש שבו Big Data ומיחשוב ענן משחקים תפקיד קריטי בצמיחה העסקית של הארגון. נויברגר אף איחל מעל הבמה הצלחה רבה לרענן ביבר, המנכ"ל החדש של VMware ישראל.

בריאן גאלאגר, נשיא חטיבת האחסון הארגוני ב-EMC, שהגיע לארץ לרגל הכנס, הפתיע במהלך הרצאתו על Big Data בעולם ה-IT, וגרף צחוקים מהקהל כאשר הקרין קליפ משעשע שבו הוא כביכול מנהל דו-שיח עם כוכבי הסרט "הכפיל", ריצ'ארד גיר ומרטין שין, על רכישת מוצר הדגל של EMC – מערכת האחסון Symmetrix. את צ'אד סקאק, סגן נשיא בכיר להנדסה ומנהל מערך ה-PreSale העולמי של EMC – שגם שהה בארץ למטרת הכנס – הציג גאלאגר כ-"גיק הגיקים של EMC". מחוץ לאולם המליאה ומסלולי התוכן התנהלה תנועה ערה של לקוחות ושותפים עד שעות אחר הצהריים המאוחרות, בהן ננעל הכנס.

כנס החדשנות, שהתקיים במרכז המצוינות בישראל ושודר לכל סניפי החברה בעולם, היה עליז במיוחד בחלקו הראשון של היום. בחברה חשבו שכדי לייצר חדשנות צריך סביבה יצירתית – ומה יותר יצירתי משוק ססגוני של טכנולוגיות ומוצרים חדשניים? כארבעים חברות שונות השתתפו, החל מעולם האופניים ובעלי החיים, דרך המצאות של מדענים צעירים ומבוגרים יותר מאוניברסיטת בן גוריון, וכלה בירקות ופירות מהונדסים, נוזל לניקוי וכיבוי אש למכשירים אלקטרוניים, קורא תעודות מזויפות, סימולטור נהיגה מתקדם ועוד. כולן נענו לאתגר והגיעו לבית EMC בהרצליה. הדוכנים נפרשו על פני קומות הבניין והדגימו את מוצריהם, כאשר ברקע מוסיקה מקפיצה, כיבודים, משחקי חשיבה מרתקים והרבה הרצאות קצרות בנושאים מרתקים, שהמכנה המשותף לכולם הוא חשיבה חדשנית. על חלונות חדרי העובדים ניתן היה לחזות ביצירות אמנות מקוריות, זאת כחלק מתחרות נושאת פרסים בין העובדים.

בשעות אחר הצהריים הוענקו פרסים לפרויקטים חדשניים של עובדי החברה בארץ ובעולם, והוכרזה השקת ה-EMC Labs בישראל. ובחלק האמנותי: הרצאה מרתקת מפי ינקי מרגלית, כיום יו"ר SpaceIL, אודות טכנולוגיה, חדשנות וצדק חברתי, ופאנל על חדשנות בכלל וב-EMC בפרט, בהנחיית יזהר שי – שותף בקרן ההון סיכון Canaan Partners, ובהשתתפות המדען הראשי אבי חסון. היום העמוס ננעל בקוקטייל חגיגי.

נואם ב-EMC Forum. דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, ביחד עם עובדי בינת

על הבמה. דניאל סלומון פותח את EMC Forum

EMC דאגה להכל. גם לאוכל טוב...

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים