גוגל ישראל חוגגת יום הולדת שש

ענקית האינטרנט הזמינה אלפי אנשים ליום הולדתה, שנערך בהאנגר 11 שבתל אביב והציע שלל הופעות ואטרקציות ● מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "מה שמרגש אותנו בגוגל הוא היכולת לקחת את הטכנולוגיה ולנסות באמצעותה להשפיע על הסביבה שלנו - על הכלכלה, על התרבות, על האומנות ועל התחום הקרוב ביותר לליבנו - החינוך" ● דיילי ציפי חזרה עם תמונות

גוגל (Google) ישראל חגגה אמש (ד') שש שנים להקמתה, באירוע נוצץ שנערך בהאנגר 11 שבנמל תל אביב ומשך אלפי משתתפים. את הערב, שהופק על ידי קבוצת אנשים ומחשבים, הנחה הבדרן גורי אלפי ובמרכזו עמדה הופעתם המשותפת של חמי רודנר, יהלי סובול וירמי קפלן. עוד הופיעו חבורת ציפורל'ה, קטלין רייטר – זוכת העונה הראשונה של "The Voice" ישראל ודריה מסק – עד לאחרונה זמרת אנונימית מארצות הברית, שניצלה את פלטפורמת גוגל פלוס (+Google) כדי להשמיע את המוזיקה שלה לאנשים, והפכה בזכות הרשת החברתית לכוכבת בינלאומית.

מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, אמר באירוע החגיגי, כי "מה שמרגש אותנו בגוגל הוא היכולת לקחת את הטכנולוגיה ולנסות באמצעותה להשפיע על הסביבה שלנו – על הכלכלה, על התרבות, על האומנות ועל התחום הקרוב ביותר לליבנו – החינוך". לדבריו, במהלך השנים האחרונות השקיע הסניף הישראלי של ענקית האינטרנט בביסוס שיתוף פעולה עם משרד החינוך, שהחל לשאת פרי משמעותי באחרונה, כאשר אלפי מורים בכל רחבי הארץ החלו להטמיע כלים דיגיטליים במערכי השיעור בבית ספרם. "דמיינו, למשל, שיעור בגיאוגרפיה עם Google Earth", המחיש ברנד ואמר, כי "דור התלמידים של היום נולד לעידן המסכים. לכן, נדרשים הכלים המתאימים שיסייעו להם להפיק יותר מהלמידה. זה העתיד של ילדי ישראל. חשוב להדגיש, שהטכנולוגיה מהווה אך ורק כלי – ואת השינוי והחדשנות מובילים אנשים. במקרה הזה מדובר בציבור המורים בישראל".

ברנד סיפר למשתתפים, שבעולם ריבוי המסכים תורמת גוגל את חלקה באמצעות פרויקט Google Glass, שתכליתו לחבר בין עולם האופליין לעולם האונליין, כדבריו. Google Glass, הסביר, הוא פרויקט שבמסגרתו יצרה גוגל משקפיים בעלות יכולת לספק מציאות רבודה, באמצעות שילוב של שכבות עצמים וירטואליים לצד תצוגת המציאות. "עם Google Glass כבר לא נצטרך להוריד את העיניים מהכביש כשנצפה ב-GPS", הבטיח.

עוד סיפר מנכ"ל גוגל ישראל, כי בשנתיים האחרונות העלתה החברה לרשת תכנים שהיו עד כה נחלת הטלוויזיה בלבד, תוך שיתוף פעולה עם רשת, דוגמת התוכניות "רוקדים עם כוכבים", "המירוץ למיליון" ו-"משפחה חורגת". בנוסף, ציין, הועלו התוכניות הקלאסיות והוותיקות של החינוכית ומחשקי ליגת-העל בכדורגל במלואם. בהזדמנות זו, ולאור עושר התכנים, הזמין ברנד את המפרסמים לבחון את נפלאות העולם הדיגטילי.

את שלב הנאומים חתם אלון חן, סמנכ"ל השיווק של גוגל ישראל. לדבריו, "אנחנו בגוגל חיים ונושמים אינטרנט. המפגש בין טכנולוגיה ליצירתיות הוא מה שמרגש אותי כשאני מגיע לעבודה. החדשנות מתאפשרת באמצעות הטכנולוגיה, אבל הקסם האמיתי נוצר באמצעות סיפור טוב ומדויק. הסיפור הזה הוא לב ליבו של הקריאייטיב בעולם. אני מאמין שאם נאחד כוחות ונחבר בין התעוזה של עולם הקיראייטיב לטכנולוגיה החדשנית שצומחת פה – אין סיבה שישראל, שידועה בעולם כאומת הסטארט-אפ, לא תהפוך גם לאומת הקריאייטיב".

מימין: מאיר ברנד - מנכ"ל גוגל ישראל, ואלון חן - סמנכ"ל השיווק של גוגל ישראל, חוגגים יום הולדת שש לסניף הישראלי של ענקית האינטרנט

מאיר ברנד ודריה מסק - הזמרת האמריקנית שעלתה לגדולה בזכות פרסום שיריה בגוגל פלוס

מאיר ברנד מתפנה לרגע מהחגיגות כדי להתראיין לתכנית של גיא פינס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים