עובדי אינטל ישראל פיתחו משחק מקוון שמלמד ילדים ובני נוער על זהירות ובטיחות באינטרנט

המשחק מגיע בשתי גרסאות - לגילאי בית הספר היסודי ולגילאי חטיבת הביניים והתיכון - ועוסק בשמירה על פרטיות, התמודדות עם בריונות רשת, התנהגות חברית ונאותה, התמכרות לרשת וזיהוי אתרי מסחר אלקטרוני מהימנים ● אינטל ישראל השיקה את המשחק לקראת היום הלאומי לגלישה בטוחה באינטרנט, שיחול מחר (ג')

לקראת היום הלאומי לגלישה בטוחה באינטרנט, שיתקיים מחר (ג'), יזמה אינטל (Intel) ישראל משחק מקוון מיוחד שמאפשר לילדים ולבני נוער לזהות את הסכנות האורבות להם ברשת.

המשחק נוצר מתוך התפיסה שלפיה חינוך לגלישה בטוחה ברשת הוא כורח המציאות ושיש להכיר, להנחות, ללוות ולשמור על ילדים, וכן להישמר בהתנהלות במרחב הווירטואלי. הוא עוצב ופותח על ידי אינטל ישראל, על פי תכני איגוד האינטרנט הישראלי ובייעוץ צביה אלגלי, מומחית לתרבות דיגיטלית ויועצת לאיגוד.

יש למשחק שתי גרסאות – האחת לגילאי בית הספר היסודי והשנייה לגילאי חטיבת הביניים והתיכון. הוא עוסק בשמירה על פרטיות, התמודדות עם בריונות רשת, התנהגות חברית ונאותה, התמכרות לרשת וזיהוי אתרי מסחר אלקטרוני מהימנים. מלווה את המשחק המקוון מצגת, אף היא בגרסת בית ספר יסודי ובגרסת חטיבת ביניים ותיכון, שניתנת להורדה ולהצגה בכיתה.

היום הלאומי לגלישה בטוחה באינטרנט מתקיים ביוזמת משרד החינוך. אינטל ישראל לוקחת בו חלק מדי שנה, כחלק מאסטרטגיית האחריות התאגידית של החברה. השנה מתקיים יום זה בסימן "משפחה ברשת", במטרה לזמן שיח בין הורים לילדיהם ולחשוב יחד על תפקידי התלמידים וההורים בשמירה על עצמם ועל אחרים ברשת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מור סגמון

    האם מישהו יודע מה כתובת האתר הזה?

אירועים קרובים