כשאדוונטק פגשה את מיקרוסופט

אדוונטק ומיקרוסופט (Microsoft) קיימו לאחרונה בית פתוח בנושא ניהול אפקטיבי של השירות בארגון. באירוע הוצגו החשיבות והיתרונות העסקיים בפתרון המקיף של אדוונטק לניהול מערך השירות בארגון על ידי הרחבת היכולות של Microsoft Dynamic CRM 2011 וניהול הידע במוקד על בסיס היכולות של SharePoint 2010 ופתרונות משלימים. מי ומי בניצפים.

מימין: עמית להב, מנמ"ר MediaMind, דפנה ינאי, מנהלת מוצר באדוונטק, יריב קאופמן, מנהל פרוייקטים באדוונטק, גיא שדה, מנכ"ל חטיבת מיקרוסופט באדוונטק, בארי קרסון, סמנכ"ל מכירות בקלידוס, גדי רחלזון, מנהל חטיבת מוצרים באדוונטק, אסף אבן, Microsoft Regional Specialist באדוונטק, דניאל פלוצקר, CTO חטיבת מיקרוסופט באדוונטק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים