ECI: רפי מאור ימונה ליושב ראש פעיל של החברה; שמעון ברט יחליף אותו כנשיא ומנכ"ל

מאור יעזוב את תפקידו כנשיא ומנכ"ל לאחר שש שנים ● ברט מגיע ל-ECI מחברת כתר פלסטיק-IPG, שבה שימש כמנכ"ל ● שאול שני, שמאור מחליף אותו, ימשיך לכהן כיושב ראש החברה האם - ECI Holding

ECI טלקום הודיעה היום (ב') על מינויו של שמעון ברט לתפקיד נשיא ומנכ"ל החברה. ברט יחליף את רפי מאור, שכיהן בתפקיד מ-2005, ויכהן מעתה כיושב ראש פעיל של דירקטוריון החברה, במקום שאול שני – מהבעלים. שני ימשיך לכהן כיושב ראש החברה האם – ECI Holding. במהלך החודשים הקרובים ילווה מאור מקרוב את תהליך כניסתו לתפקיד של ברט, על מנת להבטיח המשכיות ומעבר חלק.

בתפקידו האחרון שימש ברט כמנכ"ל חברת כתר פלסטיק-IPG, יצרנית ומשווקת גלובאלית של מוצרי צריכה מפלסטיק, עם מכירות של מאות מיליוני דולרים וכ-1,500 עובדים בארץ ובעולם. לפני כן הוא כיהן כמנהל אחת היחידות העסקיות האסטרטגיות של כתר פלסטיק וטרם הצטרפותו לכתר היה משקיע ומנכ"ל בחברת הסטארט-אפ VLScom, שפועלת בתחום טכנולוגיות הווידיאו. מוקדם יותר בדרכו המקצועית היה ברט CEO סניף אירופה וישראל ב-Kinetic Systems – חברת פרויקטים הנדסיים עבור תעשיית המיקרו-אלקטרוניקה, התרופות והתעשייה התהליכית.

שמעון ברט, הנשיא והמנכ"ל החדש של ECIשני אמר, כי "יש לברט את הכישורים והניסיון העסקי והניהולי הנדרשים להובלת החברה. עתה, משהחברה חזרה למסלול של צמיחה זוהי נקודת זמן מתאימה לביצוע השינוי. מאז נרכשה ב-2007, הפכה ECI, תחת הנהגתו של מאור, מציבורית לפרטית, עברה תהליכי רה-ארגון והתייעלות והתמודדה בהצלחה עם המשבר הכלכלי העולמי. אנחנו שמחים שנמשיך ליהנות מהידע וההיכרות המעמיקה של מאור עם ECI ועם שוק הטלקום כיושב ראש פעיל של החברה ובטוחים, כי השילוב בינו לבין ברט בהנהגת החברה יוביל אותה למסלול של צמיחה ורווחיות. אני אמשיך ללוות את החברה מקרוב, להיות מעורב בדרכה האסטרטגית ולתרום מניסיוני העסקי”.

מאור אמר, כי "אני משוכנע שברט ואני נמשיך להוביל את ECI להצלחות והישגים בעתיד. אני סמוך ובטוח שניסיונו הניהולי הנרחב וכישוריו יתרמו רבות להשגת המטרות העסקיות שלנו ולהמשך צמיחת החברה".

"אני רואה בהובלת חברה גדולה ומורכבת דוגמת ECI, הפועלת בשוק גלובאלי, דינאמי ותחרותי ביותר, הזדמנות מקצועית חדשה ומאתגרת", ציין ברט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מויאל סמי

    לשמעון מתאים לו תפקידים של מנהל חברה ,יוזם ומפתח ,בעל כישורים נהדרים, נולד עם כפית זהב. מאחל לו הצלחה כמו יתר ההצלחות בעבר. הנה הטלפון שחי במידה ושמעון ירצה ליצור קשר.

אירועים קרובים