אינטל חילקה מלגות ל-30 סטודנטים במסגרת תוכנית לעידוד מצוינות

המלגות, בסך 3,000 שקלים כל אחת, הוענקו בטקס סיום תוכנית Top Group, שנערך באחרונה ● התוכנית התקיימה זו השנה התשיעית ברציפות, והיא מיועדת לסטודנטים שסיימו את לימודיהם בתואר הנדסאי אלקטרוניקה, חשמל, מכונות, קירור ומיזוג, מכטרוניקה, מכשור ובקרה, כימיה ותוכנה ● המטרה היא להקנות להם כלים להשתלב טוב יותר בתעשייה

אינטל (Intel) סיימה באחרונה את השנה התשיעית של התוכנית לעידוד מצוינות Top Group, וחילקה בטקס הסיום מלגות ל-30 סטודנטים, בשווי של 3,000 שקלים כל אחת.

התוכנית מתקיימת במכללות הטכנולוגיות ברחבי הארץ, והיא נוצרה כחלק מהשאיפה המשותפת לעודד מצוינות בקרב סטודנטים הלומדים לתואר הנדסאי במכללות אלה ולהעשיר אותם בכלים שיאפשרו להם קליטה טובה יותר בשוק העבודה. היא מיועדת לסטודנטים וסטודנטיות מצטיינים שסיימו את לימודיהם בתואר הנדסאי אלקטרוניקה, חשמל, מכונות, קירור ומיזוג, מכטרוניקה, מכשור ובקרה, כימיה ותוכנה.

במסגרת התוכנית מתקיימים מספר שלבים: לאחר שהסטודנטים והסטודנטיות מהתחומים הרלוונטיים נרשמים לתוכנית נבחרת קבוצה מצטיינת מתוכם. באותה קבוצה לוקחים חלק כ-80 סטודנטים וסטודנטיות ממכללות טכנולוגיות שונות מרחבי הארץ. המשתתפים נהנים משני מפגשים באינטל קריית גת לאורך שנת הלימודים, שבמהלכם הם נחשפים לתכני העשרה והתנסויות ייחודיות. אינטל מאמינה, כי תכנים אלה מהווים ידע בסיסי וחיוני לכל הנדסאי הרואה עצמו עובד בתעשיית ההיי-טק.

ריקי ארמן, מנהלת קשרי אקדמיה באינטל ישראל, אמרה, כי החברה "רואה חשיבות רבה בקידום לימודי ההנדסאים בישראל, ועל כן – היא תומכת בדרכים שונות במכללות הטכנולוגיות". לדבריה, "תוכנית ה-Top Group היא חלק חשוב בעידוד מצוינות בלימודים הטכנולוגיים לקראת תואר הנדסאי ולקראת השתלבותם של ההנדסאים בשוק העבודה, ולכן – אנחנו שמחים לקיים את התוכנית זו השנה התשיעית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים