ההחלטה על מחליפו של דוד לוזון בבנק הפועלים – בתחילת השבוע הבא

הערכה: צפויה הפתעה - המועמד שייבחר לא נכלל ברשימת השמות שהוזכרו עד כה ● בנק הפועלים: עוד אין החלטה. הוועדה ממשיכה בעבודתה

ועדת האיתור למציאת מחליף למנמ"ר בנק הפועלים, דוד לוזון – שהודיע שיסיים את תפקידו ברבעון הראשון של 2011, תודיע בתחילת השבוע הבא על המועמד שבחרה. מקורות המקורבים לבנק אומרים, כי המועמד יהיה בגדר "הפתעה", מאחר והוא לא נמנה על רשימת המנהלים ששמם פורסם באחרונה כבעלי סיכויים לקבל את התפקיד הנכסף. מבנק הפועלים נמסר, כי "עדיין לא נפלה החלטה לגבי המועמד. ועדת האיתור ממשיכה בעבודתה".

על תפקיד מנמ"ר בנק הפועלים התמודדו, כזכור, למעלה מ-100 מנמ"רים ובעלי תפקידים אחרים בענף. הבנק נעזר בחברת השמה שסייעה בתהליכי המיון. המועמדים שנחשבו כמובילים והתמודדו בשלב הגמר היו לוי הלוי – מספר שתיים במחלקת המיחשוב של הבנק ומי שהובא על ידי המנכ"ל הקודם, צבי זיו, להחליף את לוזון בבוא היום; רונן זרצקי (אל"מ במילואים) – מנמ"ר חברת האשראי ישראכרט; נועם הנגבי – ראש החטיבה האסטרטגית של בנק דיסקונט ובעבר מנמ"ר הבנק; משה וולף – ראש אגף פיתוח במערך המיחשוב של בנק לאומי; ואבי כוכבא (אל"מ במילואים) – מנהל המגזר הביטחוני ב-HP ישראל.

ההערכות הן, כאמור, שהמועמד שייבחר דווקא לא מופיע ברשימה הנ"ל. על כן הדריכות בענף גבוהה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ש.ש.

    אם לא רשמתם את שמי בכתבה זה אומר שאני עדיין מועמד?

אירועים קרובים