חברות היי-טק תרמו מערכות מיחשוב לפנימיית כפר יחזקאל

החברות הראל טכנולוגיות מידע, VMware ישראל וארד טכנולוגיות תרמו מערכת מיחשוב מתקדמת בשווי יותר מ-100 אלף שקלים לפנימייה, בה מתגוררים כיום כ-90 ילדים

שלוש חברות היי-טק – הראל טכנולוגיות מידע, VMware ישראל וארד טכנולוגיות – תרמו מערכת מיחשוב מתקדמת לפנימיית כפר יחזקאל של עמותת בית זינגר, המנהלת ומפעילה מסגרות שונות, המיועדות לטיפול בילדים ונוער בסיכון באזור העמקים והצפון. בפנימייה זו מתגוררים כיום כ-90 ילדים בגילאי 6-18. החברות תורמות מערכות מיחשוב מתקדמות בשווי של יותר מ-100 אלף שקלים.

אביב גן, מנהל פרויקטים הראל טכנולוגיות מידע, אמר כי "לקחנו על עצמנו בהראל טכנולוגיות להירתם לעשות את המירב עבור פרויקט זה. יחד עם שותפינו הקמנו כיתת מחשבים ועמדות מחשבים ואני תקווה שהם ישמשו דורות של ילדים עוד שנים רבות".

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל, אמר כי "אנו גאים להיות חלק מתרומה חשובה זו למען ילדי בית זינגר, המשקפת את מחויבותנו לקהילה. אנו מקווים שהמערכות שיושמו בבית זינגר יסייעו לילדים בלימודיהם".

גיל פלד, מנהל מערכות המידע בחברת ארד טכנולוגיות, אמר כי "לפני מספר שנים תרמה חברת ארד כיתה ממוחשבת לילדי כפר הנוער וכעת מורחב הפרויקט גם לבתי המגורים של הנערים, כולל מיחשוב הספרייה. קבוצת ארד ממשיכה להשקיע רבות בנערים הפנימייה, באמצעות חוגים ופרויקטים משותפים ועזרה על בסיס שבועי לנערים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים