אירוע הקיק-אוף השנתי של אמן – עם כיסאות ריקים לחטופים

בן פסטרנק, המנכ"ל, באירוע הקיק אוף של קבוצת אמן.

מאז ה-7 באוקטובר כולנו עוברים ימים מורכבים ולא פשוטים, בתקופות קשות אלו קבוצת אמן (Aman) משתדלת להאיר את החיובי ולתת לעובדיה הזדמנויות לחייך. לכן, רגע לפני תחילת הקיץ, קבוצת ה-IT הפרטית הגדולה בישראל ערכה את אירוע הקיק-אוף (Kick Off) השנתי שלה באולמי לאגו שבראשון לציון.

במסגרת האירוע נהנו עובדי החברה מהופעה בכיכובו של הפרויקט של עידן רייכל, עם שלל שירים שיתנו מעט תקווה ברוח התקופה, בר קוקטיילים ושתייה חריפה, וכמו גם מנות אוכל יוקרתיות. כאשר המנכ"ל ובעלים, בן פסטרנק, שיבח את הפעילות השנתית המרובה של העובדים בקבוצה וב-12 חברות הבת שלה, הוא הודה לעובדים על עבודתם הרבה וכן ציין את התוכניות לעתיד.

פסטרנק, שהוא הן המנכ"ל והן הבעלים של קבוצת אמן אמר כי "הקבוצה שומרת על יציבות וממשיכה להתרחב לאפיקים גלובליים, משפרת את אחיזתה בסקטור ה-IT, על אף המשברים הגלובליים והמקומיים".

"כאן בישראל, ב-12 החודשים האחרונים, התווספו אלינו כ-340 עובדים חדשים והחברה חווה גידול משמעותי", סיפר לקהל. בהרצאתו עסק פסטרנק גם בנושא החטופים ואתגרי המלחמה.

בכניסה לאולם הוצבה שורת כיסאות צהובים, ועליהם שלטי Bringthemhomenow#. במהלך החודשים האחרונים קבוצת אמן ארגנה ימי התנדבות לרגל המצב, וביניהם קטיף בישוב יתד שבעוטף עזה, פעילויות ותרומות לילדי ומשפחות העוטף, ימי התנדבות עבור המשפחות המפונות, ועוד.

פסטרנק ציין בדבריו כי "בכל אירוע ואירוע של אמן ימשיכו להיות כיסאות ריקים, עד שנחזיר את כולם הביתה, ואני מקווה שכבר בקרוב מאוד".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

לא שוכחים את החטופים. הכסאות הצהובים הריקים באירוע הקיק-אוף של קבוצת אמן.

לא שוכחים את החטופים. הכסאות הצהובים הריקים באירוע הקיק-אוף של קבוצת אמן. צילום: יעל צור

העובדים באירוע הקיק-אוף של קבוצת אמן.

העובדים באירוע הקיק-אוף של קבוצת אמן. צילום: יעל צור

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים