מפתחים מישראל זכו בפרס בתחרות חדשנות עולמית של PTC

זיו בלפר, מנכ"ל PTC ישראל (מימין) מעניק את הפרס לנציגי הקבוצות הזוכות.

שתי קבוצות ממרכזי הפיתוח של PTC בישראל זכו בפרס של חברת התוכנה האמריקנית, שנסחרת בנאסד"ק ונכללת באינדקס S&P 500.

פרס ה-'Innovation Impact Award' הוענק במסגרת תוכנית חדשנות בינלאומית, הפועלת זאת השנה השלישית – במסגרתה השתתפו 936 עובדי ממרכזי הפיתוח של החברה מכל העולם, והוצגו 72 פרויקטים. בכל שנה מוענקים פרסים למספר קבוצות מכל העולם שפיתחו את הפרויקט בעל ההשפעה העסקית המשמעותית ביותר.

השנה זכתה בפרס החדשנות למוצר הטוב ביותר קבוצה מעורבת של מפתחים מישראל ומהודו, וצוות נוסף, ממרכז הפיתוח של החברה בהרצליה, אשר פיתח "עוזר אישי" בתוך תוכנת "תכנון בעזרת מחשב", Creo, של החברה. העוזר שפותח מסייע למשתמש לפתור תקלות וכן להתגבר על מצבים בהם הוא לא יודע כיצד להתקדם או צריך עזרה להשלים את המשימה.

זיו בלפר, מנכ"ל PTC ישראל, והמשנה לנשיא עולמי למחקר ופיתוח, אמר כי "התחרות נועדה על מנת להעצים את עובדינו לחשוב אחרת ולטפח תרבות ארגונית של חדשנות. במהלך פיתוח הקונספט, העובדים חוקרים ויוזמים רעיונות חדשים, שלא היינו מגיעים אליהם בשגרה הרגילה שלנו, תוך שיתוף פעולה עם עמיתים ברחבי הארגון. התוכנית העולמית היא ביוזמה והובלה של מרכז המחקר הישראלי בהובלתו של בן שני, סמנכ"ל טכנולוגיות במרכז המו"פ שלנו".

חברת התוכנה האמריקאית PTC מעסיקה בישראל מאות עובדים בשני מרכזי פיתוח –  בהרצליה ומרכז מחקר שממוקם בקמפוס הטכניון בחיפה ומשמש כמרכז המחקר הראשי של החברה העולמית.

הטכנולוגיה של החברה, שבסיסה בבוסטון, מסייעת לחברות בכל העולם לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן לרבות תכנון, סימולציה, ייצור, תפעול ותחזוקה של המוצרים בעולם חכם ומחובר. בין לקוחותיה של PTC נמנות חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם כמו: פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס"א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה ומוטורולה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים