אמן דיגיטל השיקה תערוכה לאמנות שנוצרה לחיזוק ההסברה בעולם

ויהי בוקר - תערוכה ליצירות שנועדו לסייע להסברה הישראלית בעולם.

תערוכה חדשה ששמה "ויהי בוקר" מציגה את המלחמה כפי שהיא משתקפת דרך עיניהם של אמנים ומעצבים גרפיים. בתערוכה מוצגות יצירות שמראות את השלבים השונים במלחמה – מבוקר השבת השחורה ה-7 באוקטובר, דרך המחאות לשחרור החטופים ועד המלחמה, שמנהלת מדינת ישראל נגד ארגון הטרור חמאס.

כחלק מהרצון לתרום לחיזוק ההסברה הישראלית בעולם, יצרה אמן דיגיטל (Aman Digital) שיתוף פעולה עם חברת הפרסום הבינלאומית AdFreeway, על מנת לייצר חומרי הסברה שיציגו לעולם את ההתמודדות הציבור הישראלי עם המלחמה ויסייעו במאמצי ההסברה ברחבי העולם.

היצירות השונות הופיעו באתרי החדשות הגדולים בעולם, ביניהם – ה-BBC, אלג'זירה ו-CNN והגיעו לעיניהם של מיליוני צופים במגוון מדינות –  בריטניה, ארה"ב, דרום אפריקה, ברזיל ועוד. בכך תרמו היצירות תרומה משמעותית בהשפעה על דעת הקהל ובהעלאת אחוזי התמיכה בישראל ברחבי העולם.

התערוכה מחולקת ל-12 עבודות ובנויה על פי סדר מימין לשמאל. כאשר בפתח התערוכה ניתן לראות את הזעם הכעס והפחד שאחזו בציבור הישראלי עם תחילת המלחמה, כאשר ככל שמתקדמים לאורך התערוכה, היצירות עוברות מכעס, להפנמה ולבסוף לפעולות אקטיביות וקריאות לשחרור החטופים.

שם התערוכה "ויהי בוקר", נלקח מתוך ספר בראשית, המסכם את הפסקה הראשונה בפרק הראשון בתנ"ך, בו העולם נברא. מהרבה מובנים, ההתמודדות עם מאורעות ה-7 באוקטובר היא על תקן בריאה מחדש של שינוי המציאות המוכרת ויצירת סיפור חדש למדינת ישראל. 

בתערוכה זו הוזמנו היוצרים להביע את דרכי ההתמודדות שלהם, מפעולות מחאתיות, דרך מחשבות רגשיות ועד להזמנה לחיבוק אישי. התגובות השונות הן מראה להתמודדות האישית של כל אחד ואחת מהיוצרים.ות, וזו מציבה מולנו מראה של ההתמודדות הקולקטיבית.

גיל זבלודובסקי, האוצר: "התערוכה משקפת את השלבים השונים שעברנו לאורך התקופה האחרונה, כאשר הדהדו בנו בדרכים שונות – הלם, כעס, אכזבה, תסכול וכאב. אלו רק חלק מהרגשות שעברנו רובנו, בניסיון להבין את אשר אירע. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לתרום להסברה הישראלית בחו"ל ולהציג את  יצירות האמנות הקשות הללו בפני מיליוני אנשים בכל רחבי העולם".

הדר אשוח, מנכ"ל AdFreeway: "מאז פרוץ המלחמה, החברה נרתמה כדי להשפיע ולשפר את ההסברה הישראלית ברחבי העולם. מתחילת פעילות החברה בישראל, חקרנו לעומק את דעת הקהל בארץ ובעולם, וכעת אנחנו יודעים לנתח באופן מדויק אילו קמפיינים ואמצעי הסברה ישראליים יעבדו בצורה הטובה ביותר במדינות השונות. באמצעות הקמפיין הבאנו לחשיפת היצירות בפני מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, ואנו ממשיכים לפרסם את היצירות בכל אתר אפשרי".

דיילי ציפי צפתה, התרגשה וחזרה עם תמונות

כמה מהיצירות בתערוכה 'ויהי בוקר'.

כמה מהיצירות בתערוכה 'ויהי בוקר'. צילום: יח"צ קבוצת אמן

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איפה זה מופיע?

    זה פתוח לקהל? שעות, מקום...

אירועים קרובים